امام جمعه سیراف:

عدم حضور برخی مسئولان در شورای اداری سیراف پذیرفتنی نیست

امام جمعه سیراف گفت: عدم حضور برخی مسئولان در شورای اداری سیراف پذیرفتنی نیست.

به گزارش جنوب استان حجت‌الاسلام محمد صادق عاشوری عصر دوشنبه در نشست شورای اداری بخش سیراف با تسلیت شهادت جمعی از مدافعان امنیت و مردم در حادثه‌های تروریستی شهرهای اصفهان و ایذه و تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی سیزده آبان بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی خود را علیه ایران شروع کرده‌اند.

وی افزود: دشمن ضمن اینکه اصل نظام و انقلاب را هدف قرار داده آنان این بار جوانان و دختران و اقوام ایرانی نیز را در برنامه‌های شوم خود جای داده اند که انتظار می‌رود مسئولان و بانیان امر آتش به اختیار با روشنگری و جهاد تبیین تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه سیراف از عدم حضور برخی از مسئولان ادارات در جلسه شورای اداری گلایه کرد و بیان داشت: هیچ توجیهی ندارد و کسی اگر توانایی فعالیت و خدمت به مردم ندارد پستی را اشغال نکند.

لزوم رفع مشکلات مردم

بخشدار سیراف نیز در این نشست با اشاره به اهمیت خدمت به مردم بیان کرد: هدف ما از برگزاری نشست‌های مختلف باید حل مسائل و مشکلات مردم باشد.

محمد روشن خواستار عزم جدی همه مسئولان برای برطرف کردن مشکلات و به پایان رساندن طرح‌های در دست اقدام خود شدند.

عدم حضور برخی مسئولان در شورای اداری سیراف پذیرفتنی نیست

حسین افروز امام جمعه اهل سنت سیراف نیز اشاره‌ای به اتفاقات اخیر در سطح کشور داشت و گفت: مسئولان با خدمت صادقانه و بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان که دنبال ایجاد گسل در بین مذاهب و تفرقه انداری هستند را خنثی کنند.

سرپرست درمانگاه سیراف اشاره‌ای به ویزیت بیش از ۱۷ هزار مراجعه کننده و ارائه ۱۳ هزار خدمت پرستاری داشت و از برنامه‌های پیش رو خود در حوزه سلامت به پیگیری ساختمان اورژانس ۱۱۵ شهری سیراف و پایگاه سلامت روستای پرک با متراژ حدود ۱۵۰ متر مربع خبر داد.

وی از حضور کلینیک سیار دندانپزشکی در روستاها و مدارس خبر داد و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر دندانپزشکی درمانگاه سیراف فعالیت خود را از سر بگیرد.

مدیر آب بخش سیراف نیز از نوسازی قسمتی از خط لوله شهری و روستایی خبر داد و گفت: اداره آب نسبت به قطع بیش از پیش انشعابات غیر مجاز عزمی جدی دارد.

در این جلسه ادارات مخابرات، برق، گاز شهری، شهرداری و دهیاران نیز از فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش روی خود نکاتی بیان کردند.