نماینده دیر، جم، کنگان و عسلویه:

۴۱ میلیارد تومان اعتبار آلایندگی به شهرستان دیر اختصاص یافت

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر ، بیش از ۴۱ میلیارد تومان اعتبار از محل عوارض آلایندگی به شهرستان دیر پرداخت کرد.

به گزارش جنوب استان حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در بررسی طرح‌های عمرانی و زیرساختی در شهرستان دیر یکی از وظایف مهم صنایع بزرگ توجه به مسئولیت‌های اجتماعی نقاط پیرامونی دانست و اظهار داشت: در این راستا صنایع وابسته به وزارت نفت نقش مهمی در مسئولیت‌های اجتماعی در اجرا طرح‌ها و برنامه‌های مورد درخواست مردم منطقه پیرامونی دارند.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر از تصویب اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی به طرح‌های مورد نیاز استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با پیگیری انجام شده امسال اعتبارات قابل توجهی از محل مسئولیت‌های اجتماعی صنایع وابسته به وزارت نفت مصوب شده است که تخصیص آنها تحولی مهمی در نقاط شهری و روستایی به ویژه در شهرستان‌های ۴ گانه جنوب استان بوشهر ایجاد می‌شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به تخصیص اعتبارات از محل عوارض آلایندگی به شهرستان دیر خبر داد و خاطر نشان کرد: شرکت پتروشیمی متانول شهرستان دیر ، بیش از ۴۱ میلیارد تومان اعتبار از محل عوارض آلایندگی خود را به این شهرستان پرداخت کرد.

موسی احمدی با بیان اینکه این عوارض مربوط به ۲ سال ۹۸ و ۹۹ است خاطر نشان کرد: با پیگیری مستمر برای نخستین بار اعتبار عوارض آلایندگی این شرکت پتروشیمی به میزان ۴۱ میلیارد تومان در اختیار شهرها و روستاهای شهرستان دیر قرار می‌گیرد تا توسعه و عمران و فضای سبز آن‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس تسریع در تکمیل پروژه آب‌شیرین‌کن شهرستان جم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مرحله نخست این تأسیسات تا اواخر امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود که بخشی از مطالبات مردم شهرستان جم در تأمین آب شرب محقق می‌کند

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از پیگیری از رفع مشکلات کشاورزان گوجه‌فرنگی کار استان خبر داد و تصریح کرد: در نشست با وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تأثیر تعرفه صادرات بر کاهش قیمت این محصول، حذف این تعرفه و خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از کشاورزان مورد توجه قرار گرفت.

احمدی همچنین با تأکید بر لزوم حمایت از کشاورزان، توجه جدی و فوری به دغدغه‌های این قشر پرتلاش از زمان کاشت تا برداشت و فروش محصول آنان را خواستار شد.