امام جمعه آبدان:

مسئولان برای رفع مشکلات مردم آبدان تلاش بیشتری داشته باشند

امام جمعه آبدان گفت: خدمت رسانی به مردم در وضعیت کنونی اولین و مهمترین وظیفه ما مسئولان است.

به گزارش جنوب استان حجت الاسلام محمود کارگر پنج شنبه شب در نشست شورای اداری بخش آبدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جهاد تبیین وظیفه عینی است و ما باید در خصوص تضعیف‌هایی که توسط دشمنان صورت می‌گیرد، روشنگری کنیم.

وی یادآور شد: خدمت رسانی به مردم جز اولویت اصلی مسئولان باشد و باید با جدیت و سرعت و روحیه، کار را ادامه دهیم.

کارگر با اشاره به اینکه روحانیت محکم و استوارتر ایستاده است افزود: مسئولان کمک کنند و جدیت داشته باشند و خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: مردم بخش آبدان مردمی نجیب و ولایت مدار هستند و پای این انقلاب ایستادند و جان خود را کف دست گذاشتند لذا ما باید در کار خودمان که خدمت گزاری بی منت است سستی نکنیم.

4340741.jpg (620×279)
بخشدار آبدان نیز ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به مقوله امنیت افزود: همه ما در حوزه امنیت مسئول هستیم.

ابراهیم درویشی پدافند غیر عامل را در جهت امنیت بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: امنیت و هوشیاری لازمه کار ما هست و ما باید در برابر مشکلات ایستادگی کنیم.

فرمانده حوزه بسیج مقاومت نجف اشرف آبدان نیز گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های خوبی در بخش در حال برگزاری است.

سرگرد پاسدار احمد یوسفی ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس و صحنه‌های جهادی بسیجیان،؛ حضور در نماز جمعه در بخش آبدان، سرکشی از خانواده‌های پیشکسوت بسیجی، یادواره شهید آبروی محله پایگاه مقاومت حضرت امام خامنه ای، حضور بسیجیان در روز شنبه در مرکز شهرستان تحت عنوان اقتدار بسیج و اجرای سرود پایگاه مقاومت انصار از برنامه‌های اصلی هفته بسیج در آبدان است.