محمد روشن

پیام تبریک بخشدار سیراف به مناسبت هفته بسیج

در این پیام آمده است: حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است

به گزارش جنوب استان محمد روشن بخشدار سیراف طی پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بیش از هر زمان، بسیجیان این دلباختگان و عاشقان و رهروان واقعی راه روشن شهدای گرانقدر و امام عظیم الشان (ره)، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) امروز بیش از هر زمان با قدرت ایمان، عزم و اراده محکم و خلل ناپذیر، در گسترش اسلام ناب محمدی و تحقق عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت ایستادگی کرده و الگویی نمونه و بی نظیر در این عصر و نسل برای همه جهانیان هستند.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای نیز به زیبایی متجلی شده است: “بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدان هایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدان هاى ملى است؛ میدان هاى مربوط به همت ملت – مثل میدان دفاع مقدّس، میدان سازندگى و خدمات عمومى است. هیچ وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست. ”

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشتاز بوده اند. بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ابراز همدردی با خانواده بسیجیان مدافع امنیت که در فتنه‌های اخیر کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان شهرستان کنگان و روستا‌های بخش سیراف تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی خواستارم.

محمد روشن
بخشدار سیراف