پیام مشترک

پیام تبریک امام جمعه و استاندار بوشهر در پی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار بوشهر در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال را برابر ولز در جام جهانی تبریک گفت.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام خود نوشت: «پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی یراندر مقابل تیم ملی ولز در چهار چوب جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر تبریک عرض می نمایم. این پیروزی که مقرون با بازی غیرتمندانه، هوشمندانه و انتخاب شیوه کارای فنی بود موجب شادی و خوشحالی تمام ایرانیان وطن دوست و سرافراز گردید. این پیروزی ها همواره مایه وحدت ملی هر چه بیشتر و برافراشتگی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و طنین افکن شدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد».

در پیام امام جمعه بوشهر آمده است: «اینجانب این پیروزی ارزشمند را به بازیکنان غیور و گرانقدر، کادر فنی و گروه مدیریتی تیم ملی فوتبال و تمامی مردم بزرگوار ایران عزیز تبریک عرض کرده و صمیمانه از تلاش و کوشش جانانه اعضای تیم ملی فوتبال قدردانی می نمایم و از خداوند متعال پیروزی بر تیم آمریکا و صعود به مرحله بعد را مسألت می نمایم».

وی در پایان نوشته است:«در پایان سفارش اکید مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت برکاته العالیه که همواره به مسؤولان تصریح و تأکید داشتند که به ورزش قهرمانی و همگانی توجه ویژه نمایند، متذکر می شوم».
————-

احمد محمدی‌زاده با صدور پیامی، برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برابر ولز را به مردم ایران به‌ویژه مردم استان بوشهر تبریک گفت.

وی در این پیام با اشاره به غیرت و تعصب بازیکنان تیم ملی کشورمان نوشت:«بازیکنان تیم ملی به‌ویژه مهدی طارمی پسر بوشهری و پرافتخار فوتبال، خوش درخشیدند و لبخند شادی را بر لبان مردم ایران عزیز نشاندند».

استاندار بوشهر با بیان اینکه امیدوارم در ادامه مسیر نیز شاهد درخشش نام ایران اسلامی باشیم، عنوان کرد:«بدون تردید دعای خیر مردم در ادامه مسابقات نیز پشت سر شما ملی‌پوشان است».