استاندار

به ابهامات ۹۹ درصد از معترضین در بوشهر پاسخ داده می‌شود

استاندار بوشهر گفت: ۹۹ درصد از افرادی که در اعتراضات اخیر این استان شرکت کرده‌اند، سوالات و ابهاماتی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.

احمد محمدی زاده روز شنبه ۵ آذر در خصوص اعتراضات و حوادث اخیر اظهار کرد: حدود ۵ هزار نفر در کل استان بوشهر در اعتراضات شرکت کرده‌اند؛ ۹۹ درصد از این افراد سوالات و ابهاماتی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود.

وی اضافه کرد: به فرماندار بوشهر دستور داده شده است که مکانی را تعیین کنند تا هر فردی سوال و انتقادی دارد، بیان کند.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران تصریح کرد: مردم مخاطب و جامعه هدف ما هستند از این رو مدیران و مسئولان ادارات و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگوی سوالات و ابهاماتی که برای مردم مطرح می‌شود، باشند.

محمدی زاده با اشاره به اجرای طرح “یکشنبه‌های پاسخگویی” عنوان کرد: این طرح یکشنبه‌های هر هفته با حضور مدیران کل دستگاه‌ها، معاونین و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها تا پایان سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دولتی که می‌خواهد مردمی و عدالت محور کار کند باید عدالت پاسخگویی داشته و شفاف، دقیق و صریح اطلاع رسانی کند، تاکید کرد: تمام مدیران اجرایی استان باید تمام توان و ظرفیت خود را برای ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به مردم به کار گیرند.