امام جمعه عسلویه

نیروهای بومی توانمند شهرستان عسلویه حمایت شوند

حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه گفت: به مردم شهرستان توصیه می‌کنم نیروی توانمند و لایق بومی را حمایت و تقویت کنند.

به گزارش جنوب استان حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرموده اند سزاوارترین مردم برای رهبری کسی است که دارای علم و آگاهی باشد، بتواند فتنه گران را راه خطا و انحراف بازگرداند.

وی اضافه کرد: همه مردم نمی‌توانند خود رهبر تعیین کنند و انتخاب به وسیله همه مردم محقق نخواهد شد بلکه باید آگاهان رهبر انتخاب کنند و این کار را انجام دهند. در نظام اسلامی ما جمعی به نام مجلس خبرگان رهبر انتخاب می‌کنند باید جمعی خاص باشد، آگاه باشد، عالم باشد، صلاحیت داشته باشد، عمل آنها نسبت به دیگر مسلمانان نافذ است و مردم آنها را می‌پذیرند.

امام جمعه عسلویه با بیان فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان افزود: رهبر انقلاب فرمودند اغلب مردم ما بسیجی هستند، بسیجی فکر می‌کنند، بسیجی عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ، گفتمان و تفکر است اضافه کرد: این فرهنگ در گوشه و کنار جهان اسلام به عرصه آمده است و خدمت بی تظاهر و بی‌توقع به اجتماع و کشور را دارد و حضور در تمام عرصه‌ها و بحران‌ها از خصوصیات بسیج است.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: هرجایی که نیاز به حضور بسیج باشد حضور چشمگیر دارد و این فرهنگ بسیجی است که تا زانو در گل می‌رود که گل از خانه‌های مردم سیل زده پاک کند.

امام جمعه عسلویه به قطع‌نامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: وقتی نگاه می‌کنیم نقش پررنگ آمریکا را در این قضیه می‌بینیم؛ سیاست دوگانه و یک بام و دو هوا را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خودشان وحشیانه با مردم خودشان برخورد می‌کنند ولی مدعی نقض حقوق بشر در ایران هستند بیان کرد: سیاه پوستان را بی گناه در کشورشان می کشند و سرکوب می‌کنند و به دنبال کمیته حقیقت یاب در ایران هستند که این خنده دار است.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ایران به کمیته حقیقت یاب شما نیاز ندارد افزود: در این ۴۳ سال ۱۷ هزار نفر را در ایران ترور کردند و به شهادت رساندند و این همه قتل عام در دادند و در همین اغتشاشات کشته سازی می‌کنند که خودشان اقرار کردند.

وی تاکید کرد: مردم ما آگاه هستند و ارواح پاک شهدا نمی‌گذارند به نظام ما آسیبی برسد. در همین قضیه فوتبال دیدید فوتبال می‌تواند باعث شادی و اتحاد مردم شود ولی کاری کردند که بچه‌ها در بعضی از بازی‌ها خوب نتوانند بازی کنند و موفق شوند. ما از تیم فوتبال و همه دست اندرکاران و مردم هم که حمایت و پشتیبانی کردند تشکر می‌کنیم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: به مردم شهرستان توصیه می‌کنم نیروی توانمند و لایق بومی را حمایت و تقویت کنند؛ اینها سرمایه‌های انسانی ما هستند و مایه دلگرمی آنها شوید.