رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

بوشهر از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: در حوادث اخیر کشور، بوشهر از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور بوده است.

به گزارش جنوب استان سردار محمد باقری صبح یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئولیت و رسالت سنگینی را در سطح کشور در عرصه امنیت بر عهده دارد.

وی با اشاره به شرایط خاص استان بوشهر خاطرنشان کرد: وظیفه نیروی انتظامی در استان بوشهر به علت مرزی و ساحلی بودن و برخورداری از مراکز بزرگ اقتصادی سنگین‌تر است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بیان کرد: در مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر از طریق دریا شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی فرماندهی انتظامی استان بوشهر هستیم که توفیقات مهمی کسب شده است.

وی به امنیت مطلوب در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: استان بوشهر در سایه بصیرت و ولایت مداری مردم از آرام‌ترین استان‌های کشور است.

سردار باقری ادامه داد: امید است در آینده هم با تداوم امنیت و آرامش در استان بوشهر شاهد تلاش بیشتر مردم و سرمایه گذاران باشیم تا همه فعالان اقتصادی در سایه امنیت به عنوان زیرساخت اصلی سرمایه گذاری زندگی کنند و به کار و تلاش ادامه دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استان بوشهر در سایه ولایت مداری و بصیرت مردمی و تلاش نیروهای انتظامی در حوادث اخیر کشور از امن‌ترین و آرام‌ترین استان‌های کشور بوده است.