رئیس شورای اسلامی بخش سیراف

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در پیامی درگذشت رستم قاسمی را تسلیت گفت

ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در پیامی خدمات صادقانه مرحوم رستم قاسمی، درگذشت وی را به خانواده مکرم ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای وی علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش مسألت کرد.

مشروح متن پیام تسلیت ابراهیم بهمنی رئیس شورای اسلامی بخش سیراف به ترتیب زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مجاهد جانباز و مدیر انقلابی، سردار سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی دولت مردمی سیزدهم و از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس که دوره سخت بیماری را تحمل کردند، موجب تأسف و تألم همه دوستداران نظام اسلامی گردید.
آن مرحوم در حیات طیبه خویش همواره نیرویی تلاشگر و دارای روحیه بسیجی بود که هم در عرصه دفاع از کیان این سرزمین و هم در میدان کار و تلاش با پذیرش مسئولیت های سنگین، همواره با صلابت و ایمان راسخ، با تمام توان و همت، در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاضر و پابرجا بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان این مدیر خدوم به دوستان و علاقه مندان آن مرحوم بالاخص خانواده گرامی ایشان، از درگاه ایزد منان در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) برای روح باند و آسمانی مرحوم رستم قاسمی، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر خواستارم.

رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت و در روز شهادت حضرت زهرا به همرزمان شهیدش پیوست.