معاون سیاسی استاندار بوشهر:

بوشهر میزبان ۳ شهید گمنامی که در استان تشییع و خاکسپاری می‌شوند

پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مراسم استقبال از سه شهید گمنام شنبه ۲۶ آذر ساعت ۸:۳۰ صبح در محل فرودگاه بین المللی بوشهر خواهد بود.

به گزارش جنوب استان ، اکبر پورات یکشنبه ۲۱ آذر در نشست هماهنگی و هم  اندیشی مراسم استقبال و تشییع سه شهید گمنام در استان بوشهر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ارزش و مقام شهدای گمنام در نزد پروردگار از سایر شهدا بالاتر است، چون این شهدا دو فضیلت شهادت و گمنامی را در خود جمع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تدفین شهدای گمنام در شهرها و مناطق، باعث شرافت و قداست آن ها می شود، تصریح کرد: شهدای گمنام سراسر نور و معرفت هستند و مسیر روشن و هدایتگری را برای ما مشخص می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: شهدا مهمات فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در میدان جنگ نرم هستند و برکت حضور آنان بصیرت افزا و امید آفرین است.

پورات گفت: شهدا پادزهری در برابر تیرهای زهرآلود شیاطین و در راس آن استکبار جهانی هستند و وظیفه داریم این گوهرهای ناب را به جامعه امروز معرفی و سیره شهدا را به جامعه تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم به بنیاد حفظ و آثار دفاع مقدس در استان برای تشییع سه شهید گمنام با تمام توان کمک کنیم که این شهدا به بهترین شکل ممکن مراسمات آنان برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: مراسم استقبال از سه شهید گمنام شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۰ صبح در محل فرودگاه بین المللی بوشهر خواهد بود و در مدت ۱۰ روز با حضور سه شهید گمنام در سراسر شهرستان های استان مراسمات معنوی و مذهبی برگزار خواهد شد.

پورات  افزود: از سه شهید گمنام یک شهید ۱۸ ساله و دو شهید دیگر ۲۶ ساله بوده یک یک شهید در بندرگاه بوشهر، یک شهید در روستای درازی شهرستان دشتی و دیگر شهید گمنام در روستای بندر عامری بخش دلوار تشییع خواهد شد.