معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر

مسئولان روابط عمومی بوشهر باید حکم مشاور بگیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مسئولان روابط عمومی این استان باید حکم مشاور بگیرند و عضو شورای معاونین سازمان شوند، در غیر این صورت با مدیر آن دستگاه برخورد جدی می‌شود.

به گزارش جنوب استان، اکبر پورات با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ یک سازمان است، اظهار کرد: انعکاس اخبار هر دستگاه به همت نیروهای روابط عمومی انجام می‌شود از این رو سازمانی موفق خواهد بود که توجه لازم به این قشر را داشته باشد.

وی خطاب به مدیران روابط عمومی استان بوشهر عنوان کرد: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی این استان علی رغم عملکرد مطلوب اما در انعکاس فعالیت‌های خود موفق عمل نکرده‌اند از این رو تاکید می‌شود که علاوه بر انتقال پیام مردم به مدیران، باید هر اقدام و فعالیتی که در دستگاه‌های اداری انجام می‌شود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تقویت روابط عمومی‌ها یادآور شد: علی رغم دستور و نامه برای صدور حکم مشاور به مسئولان روابط عمومی، بسیاری از مدیران این استان همچنان اقدامی نداشته‌اند.

پورات ادامه داد: مدیرانی که حمایت‌های لازم از مسئول روابط عمومی دستگاه خود را انجام داده‌اند، حکم مشاور را صادر و مسئول روابط عمومی دستگاه خود را عضو شورای معاونین کرده‌اند تشویق خواهند شد، با مدیرانی که بدون داشتن توجیه از این اقدامات سرباز زنند، برخورد جدی صورت و نتیجه به دفتر نهاد ریاست جمهوری ارسال خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه آینده با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون تنها پنج حکم مشاور برای مدیر روابط عمومی این استان صادر شده است و ۱۰ نفر عضو شورای معاونین دستگاه‌های اجرایی خود شده‌اند که این آمار بسیار پایین است؛ جلسه بعد با حضور مدیران برگزار و سخنان آنها شنیده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در خصوص ضرورت توجه مدیران به تقویت روابط‌عمومی‌ها، بیان کرد: روابط عمومی‌ها در تحقق جهاد تبیین نقش اساسی دارند از این رو مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید حمایت ویژه ای از روابط عمومی‌ها کنند تا این مجموعه تقویت شود.

پورات با بیان اینکه توانمندی هر مدیر در قدرت روابط عمومی آن دستگاه است، افزود:عملکرد روابط عمومی‌های استان بوشهر به صورت نامحسوس نظارت می‌شود.