امام جمعه عسلویه:

امنیت مطلوبی در کشور حکم‌فرما است

امام جمعه عسلویه گفت: کارهای پیچیده وبزرگی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور انجام می‌شود ودر موارد زیادی پوشش خبری هم داده نمی‌شود که خدمت آنها مثال زدنی، کم نظیر و خطیر است.

به گزارش جنوب استان، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی با نقل از خطبه ۱۷۶ نهج البلاغه در ضرورت اطاعت از دستورات خداوند به نقل از مولای متقیان تاکید کرد و افزود: حضرت فرمودند ای مردم از آنچه خداوند بیان داشته بهره بگیرید، از پند و اندرزهای خدا پند بگیرید، نصیحت‌هایش را قبول کنید زیرا خداوند با دلیل‌های روشن راه را نشان داده و حجت را بر شما تمام کرده است

وی افزود: برهان‌های نورانی خداوند به وسیله پیامبران و اولیا در رأس پیامبر خاتم و امامان معصوم حجت بر ما تمام کرده و خداوند آنچه لازم بوده فرموده است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب، افزود: ایشان در مورد شهدا فرمودند اینکه می‌بینیم یا می‌شنویم بعضی از شهدا عاشقانه آرزوی شهادت داشتند به این دلیل بود که خدا یک نوری به دل آنها انداخته است، با این نور یک حقیقتی را می‌بینند که عاشق شهادت می‌شوند، مصداق بارز آن شهید عزیز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که عشق و هدف و آرزوی او شهادت بود.

وی گفت: رهبر انقلاب در جمع خانواده‌های شهدا شاهچراغ فرمودند علاوه بر عاملان جانی و خیانت کار پشتیبانان داعش در این جنایت شریک هستند در حرف پرچم حقوق بشر بالا می‌برند در عمل گروه‌های خطرناک تروریستی به وجود می‌آورند.

هاشمی نژاد ادامه داد: آمریکا این همه از حقوق بشر دم‌می زتد اما در عمل چیزی دیگری است این موجود خطر ناک داعش را چه کسی به وجود آورد خودشان صریحاً گفتند داعش را ما به وجود آوردیم به نام مسلمان با پرچمی به نام اسلام به طرز فجیعی مسلمان کشی می‌کنند فریب حرف‌های رنگارنگ دشمن نخورید مراقب باشید.

وی افزود: به ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نزدیک می‌شویم مردی که به گردن همه حق دارد، مدیون جانفشانی حاج قاسم عزیز هستیم و باید اداء حق کنیم و در مراسم سالگرد او حضور پرشور و بر پایی جلسات مردمی باشد.

وی یادآور شد: مردم جلسات را اداره کنند و با افتخار اقامه کنند.

امام جمعه عسلویه با تبریک ۵ دی سال ۶۳ سالروز تأسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان حضرت امام ره گفت: از روزی که سپاه در فرودگاه حضور یافت و در این چهل سال هیچ اقدام موفق هواپیما ربایی انجام نشده است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: ایمان، تقوای اسلامی و تجارب ارزشمند این عزیزان مانع اقدام دشمن در هواپیما ربایی شده است و سازمان بین المللی هوانوردی پروازهای ایران در اوج امنیت دانسته و از نقش سپاه تجلیل کرده است اینها به لطف خدا و رشادت این عزیزان بوده است.

هاشمی نژاد از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام‌زمان (عج) در وزارت اطلاعات قدردانی کرد و افزود: کارهای پیچیده و بزرگی توسط این عزیزان انجام می‌شود و در موارد زیادی پوشش خبری هم نمی‌شود که خدمت آنها مثال زدنی، کم نظیر و خطیر است.

وی گفت: چند روز پیش چهار تیم عملیاتی سازمان موساد توسط سربازان مخلص وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند که کارهای خطرناکی در برنامه داشتند من مخلصانه و خاضعانه از این عزیزان تشکر می کنم‌.

امام جمعه عسلویه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: همه خلق الله مدیون حضرت زهرا هستند، ملک و ملکوت مدیون او هستند ما در برابر دریای عظمت او قطره هستیم در حد ظرفیت و توان در برنامه‌های ایام شهادت آن حضرت شرکت کنیم اجتماع فاطمیون در شهر بیدخون همراه با پیاده روی برگزار می‌شود که همه شرکت کنند.