بخشدار سیراف:

زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش سیراف فراهم شود

بخشدار سیراف گفت: شهرداری و دهیاری‌های بخش سیراف با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند.

به گزارش جنوب استان،  محمد روشن صبح دوشنبه در نشست شورای اداری بخش سیراف ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم این نکات را مدنظر خود قرار دهید، خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهمات انجام کار در ادارات است.

بخشدار سیراف با تاکید بر تعامل تنگاتنگ ادارات، گفت: همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند باید این کار را انجام دهند.

وی رویکرد دولت مردمی ایران قوی دکتر رئیسی را جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود:، تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

وی اظهار داشت: باید شهرداری و دهیاری‌های بخش سیراف با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنیم تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.

بخشدار سیراف افزود: امروز روز تکریم با اشاره به دو نعمت سلامتی و امنیت، این دو نعمت را تا داریم قدر آن را نمی‌دانیم ولی وقتی که خدشه‌ای به آن وارد شد حسرت می‌خوریم که چرا قدر آن را ندانستیم.

وی گفت: دشمن چشم به امنیت ما دوخته است و ما باید آن را با چنگ و دندان حفظ کنیم.

در پایان جلسه شورای اداری بخش سیراف از زحمات جناب سرگرد امیدوار رئیس سابق کلانتری ۱۲ سیراف تقدیر و تشکر به عمل آمد و جناب سروان نعمت اللهی به سمت ریاست کلانتری ۱۲ سیراف منصوب و معرفی شد.

همچنین از زحمات علی صابر رئیس سابق درمانگاه سیراف تقدیر و تشکر به عمل آمد و محمدیان به عنوان رئیس درمانگاه سیراف منصوب و معرفی شد.


حجت الاسلام محمد صادق عاشوری صبح دوشنبه در نشست شورای اداری بخش سیراف اظهار داشت: امروز در جامعه ما یکی از مشکلات فقدان مسؤلیت پذیری است، انسان در هر جایگاهی که قرار باید با وظیفه خود را بشناسد و درست به وظیفه خود عمل کند.

امام جمعه سیراف افزود: به زندگی پیشوایان دینی خاصه حضرت زهرا سلام الله علیها نگاه کنید این موضوع به زیبایی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولین باید نگاه ویژه به خدمت به مردم داشته باشند بیان کرد: مسؤلیت یعنی امتحان الهی و کسانی که خوب و بی منت و خالصانه به مردم خدمت می‌کنند در این امتحان سربلند بیرون می آیند.

وی گفت: مسئولیت در جایگاه دینی با مسئولیت در غرب فرق می‌کند و اینکه کار خلق به شما واگذار شده اجر و پاداش دارد.

حجت الاسلام عاشوری یادآور شد: باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم، کم کاری در مسؤلیت خودمان را به دوش دیگران نیاندازیم. و تلاش و کوشش برای ایجاد امید در جامعه در اولویت کار خود قرار بدهیم.

امام جمعه سیراف بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود می‌کند که مردم را ناامید کند امروز دشمن سیاه نمایی می‌کند خدمات انقلاب را به مردم بیان کنیم.

وی اضافه کرد: فاطمه زهرا سلام الله علیها برای جوانان به عنوان یک الگو است.

امام جمعه سیراف ادامه داد: مسؤلیت پذیری در زندگی سراسر نور حضرت زهرا سلام الله علیها موج میزند شتاب زده عمل نکنید درست و سنجیده کار کارشناسی شده انجام دهیم.

وی اضافه کرد: اگر جایی در کار مشکل قانونی هست به صراحت به ارباب رجوع بگویید قول‌های پوچ به کردم ندهید مردم به نظام بد بین می‌شوند.

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: امروز در شرایط سختی قرار داریم جنگ جنگ ادراکی و شناختی است باید با جهاد تبیین نقشه دشمن برملا کنیم.