با حکم مدیرعامل پتروفرهنگ؛

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان منصوب شد

رضا کریمی با حکم دکتر بابازاده به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان منصوب شد.

رضا کریمی با حکم دکتر بابازاده به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی سبلان، آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی سبلان، با حضور دکتر نجف‌پور کردی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر  بابازاده، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ، دکتر عباسی، مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر و اعضای هیئت مدیره پتروشیمی سبلان صبح روز دوشنبه ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در هلدینگ پتروفرهنگ برگزار شد.

همچنین با حکم مدیرعامل پتروفرهنگ، دکتر حبیبی خراسانی به عنوان رئیس هیئت مدیره، دکتر زهره مجیدنیا ودکتر احمد کارگر مطلق، جایگزین مهندس قنبریان، دکتر بهزادی و مهندس علی‌محمدی در هیئت مدیره این شرکت شدند.

دکتر بابازاده مدیرعامل پتروفرهنگ در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های هیئت‌مدیره پتروشیمی سبلان، تاکید کرد: تقدیر ویژه دارم از اساتید بزرگواری مانند جناب مهندس زالی که حق استادی بر ما دارند و از بزرگان حوزه نفت و صنعت پتروشیمی هستند. امیدوارم همچنان بتوانیم از راهنمایی‌ها و مشورت‌هایشان بهره‌ ببریم.

وی افزود: امیدوارم مهندس کریمی نیز در سمت جدید موفق باشند و با جدیت و همت در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان که یکی از دو شرکت تولیدی ما در حال حاضر است، کارها را پیش ببرند.

عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی دنا، مدیریت خدمات فنی و مهندسی و مدیریت مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و سرپرستی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از سوابق کاری مهندس کریمی در حوزه پتروشیمی است.

شرکت صنایع پتروشیمی سبلان یک واحد تولیدی متانول با ظرفیت یک میلیون ششصد و پنجاه هزارتن و از زیرمجموعه‌های هلدینگ انرژی سپهر و هلدینگ پتروفرهنگ است.