بخشدارسیراف

بصیرت در زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زد

روشن ، بخشدار سیراف گفت: در بین وصیت نامه های شهدا بهترین و با بصیرت ترین وصیت نامه وصیت نامه حاج قاسم است و بعد از وصیت نامه امام خمینی (رض) پرمعناترین وصیت نامه انقلاب اسلامی میباشد.

به گزارش جنوب استان،  بخشدارسیراف ضمن قبولی عزاداری ها در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یوم الله و حماسه ۹ دی و دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر خلاصه بخواهیم بصیرت را تعریف کنیم بصیرت یعنی مکتب حاج قاسم
در بین وصیت نامه های شهدا بهترین و با بصیرت ترین وصیت نامه وصیت نامه حاج قاسم است و بعد از وصیت نامه امام خمینی (رض) پرمعناترین وصیت نامه انقلاب اسلامی میباشد.

حاج قاسم ذوب در ولایت و مطیع بی چون وچرا از ولایت مطلقه فقیه بود.
توصیه میکنم وصیت نامه حاج قاسم عزیز را هر روز بخوانید وصیت نامه ای که نور است و نور ولایت و بصیرت را به قلب انسان منتقل میکند.

در چهار ده گذشته دشمنان انواع ترفندها اعم از نرم افزاری و سخت افزاری را به کار گرفته اند ولی با ایستادگی این ملت و هوشیاری مدیریت عالی نظام مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز هیچ گزندی به این مملکت وارد نشده است و ما شاهد استقرار امنیت در مملکت هستیم و ان شاالله این امنیت پایدار خواهد بود.

مسائل اخیری که در کشور اتفاق افتاد و آنهایی که باعث مخدوش شدن ارزش های نظام اسلامی ایران می شوند جایگاهی در نظام ندارند.

فتنه ۸۸ اصل نظام را نشانه گرفته بود و خداوند دشمنان ما را احمق آفرید بطوریکه در روز عاشورای حسینی که شیعه و سنی دلشان برای امام حسین ع می تپد کف زدند و به آتش کشیدند و شادی کردند و روح مردم را جریحه دار کردند. و از این رو مردم به پا خواستند و حماسه ۹ دی را در دو روز بعد آفریدند.

در آنجا مرز بندی ها و صف بندی ها مشخص شد و مشخص شد چه کسی با انقلاب اسلامی و چه کسی در برابر انقلاب اسلامی است و آن چیزی که انقلاب اسلامی را پیروز کرده است همین بصیرت مردم است که در بزنگاها و پیچ های تاریخی به کمک انقلاب می آید.
پاسخ ملت در ۹دی به تمامی بازی ها و شیطنت ها و فتنه گری هایی بود که عوامل داخلی و خارجی در آن دخیل بودند.

حماسه ۹دی روز بصیرت روز بیعت با رهبری و روزی که ملت از آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی دفاع کردند و فتنه ها را در نطفه خفه کردند.

تشکر فراوان دارم از امامان جمعه اهل سنت و تشییع که در این مدت دیدم که چگونه دغدغه فرهنگی و دفاع از ولایت و نظام و انقلاب دارند.

تشکر فراوان از تمام نیروهای فراجا و امنیتی و اطلاعاتی و بسیجی بخش سیراف که در این مدت به چشم خودم دیدم که بعضی از این دوستانم در سه شبانه روز بیشتر از دو ساعت نخوابیده بودن دستان شما بزرگواران را می بوسم خداوند به شما و خانواده هایتان صحت و عزت بدهد.

تشکر فراوان از تمامی مسئـولین دارم و عاجزانه تقاضا مندم تا می توانید برای مردم خدمت کنید.
و در آخر با قسمتی از وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رض کلام خودم را تمام میکنم
ایشان می فرمایند: برادران و خواهران عزیز ایرانی من! مردم پر افتخار و سربلند که جان من و امثال من هزاران بار فدای شما باد کمااینکه شما صدها هزار جان را فدای اسلام و ایران کردید.
از اصول مراقبت کنید اصول یعنی ولایت فقیه خصوصا این حکیم، مظلوم، وارسته در دین، فقه، عرفان، معرفت، خامنه ای عزیز را جان خود بدانید، حرمت او را حرمت مقدسات بدانید.