مهدی طارمی

طارمی گل نزد ولی بهترین بازیکن شد

جنوب استان : مهدی طارمی همچنان بهترین بازیکن پورتو در لیگ قهرمانان اروپاست.

از شب سوم لیگ قهرمانان اروپا و دیشب در بازی پورتو و میلان، پرتغالی ها ر.ی گلی که پاس آن را مهدی طارمی داد، به برد رسیدند تا ستاره بوشهری پورتو بازهم هم بدرخشد و در پایان مسابقه بهترین بازیکن زمین معرفی شود.

مهدی طارمی پیش از ساختن گل تیم پورتو چند موقعیت گلزنی خوب هم داشت اما با بدشانسی و کم دقتی نتوانست دروازه میلان را باز کند. اگر کمی دقت و بخت چاشنی کار طارمی می شد، قطعا نام میلان هم به لیست تیم های بزرگی چون لیورپول و چلسی که دروازه خود را مقابل ستاره ایرانی پورتو باز شده دیده بودند وارد می شد.

مهدی طارمی با وجود اینکه نتوانست در بازی با میلان گلی وارد دروازه حریف کند اما سرانجام تاثیر خود را گذاشته و زمینه ساز تک گل پورتو بود. او با هوشیاری هر چه تمام تر در داخل محوطه جریمه توپ را برای هم تیمی اش کاشت تا او دروازه میلان را باز کند؛ با همین تک گل بود که پورتو از سد میلان گذشت.

فرصت خوب گلزنی طارمی که از کنار دروازه خارج شد

طارمی در دو مسابقه قبلی مقابل اتلتیکو و لیورپول نیز نمایش خوبی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود. او در بازی اتلتیکو یک بار دروازه حریف را باز کرد که تلاش او با تصمیم اشتباه داور به گل تبدیل نشد و در مسابقه مقابل لیورپول نیز با ضربه ای سر دروازه این تیم را گشود.

در پایان بازی مهدی طارمی بعنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

او در این بازی محور حرکات تهاجمی تیمش بود و به نظر استحقاقش به ثمر رساندن حداقل یک گل بود که این اتفاق با تعویض او در دقیقه ۸۴ این مسابقه هنوز رخ نداد. اگرچه طارمی با تأثیرگذاری روی گل مأموریت خود را برای هم دسته ای هایش به نحو احسن انجام داد.