مدیر کل بنیاد مسکن بوشهر:

پیشرفت اجرای پروژه نهضت ملی در شهرستان جم مطلوب است

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: پیشرفت اجرای پروژه نهضت ملی در شهرستان جم مطلوب است.

به گزارش جنوب استان، علیرضا مقدم عصر جمعه در بازدید از پروژه نهضت ملی شهرستان جم اظهار داشت: پروژه جم یکی از پروژه‌های خوب ما است که در چهارطبقه روی پیلوت احداث می‌شود و این پروژه به نحو احسن مدیریت و نظارت می‌شود و با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال اجراست.

وی اضافه کرد: ضرورت ایجاب می‌کند برای تسهیل و شتاب در امور و بیان نکات فنی و هم پیگیری موضوعات کسری پروژه که اگر موانع و مشکلاتی داشته باشد در مدت کوتاهی حاضر شویم و به این پروژه سرعت عمل دهیم.

مقدم تصریح کرد: تا به حال تأخیری در روند پروژه نداشته ایم و در فاز دوم اجرای فونداسیون شروع شده و با آورده اولیه متقاضیان به سرعت پیش خواهد رفت، البته اولویت انتخاب واحد با کسانی خواهد بود که به موقع آورده خود را پرداخت کرده باشد.

وی بیان کرد: از همکاری خوب فرماندار و مسئولین عزیز، بانک عامل که با بنیاد مسکن همکاری خوب و کمک حال طرح در استان و شهرستان هستند و همه‌ی مجموعه‌ها تلاش می‌نمایند تا به موقع واحدهای مسکونی تحویل مردم نیازمند داده شود تشکر می‌نمایم.

احداث ۳۰۰۰ واحد در شهرها

مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: حدود سه هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در سطح استان بنیاد مسکن فعالیت دارد.

وی گفت: هزار و ۵۰۰ واحد از این سه هزار واحد تا کنون اجرای فونداسیون تکمیل شده و میانگین پیشرفت فیزیکی استان در مجموع حدود ۲۰ درصد است.

مقدم افزود: با تأمین آورده متقاضیان که مهمترین قسمت تأمین منابع مالی پروژه هست با کمک بانک مسکن و تأمین اعتبار تسهیلات پروژه تمام تلاشمان بر این است که بتوانیم ظرف مدت ۲ سال تمام پروژه‌ها تحویل مردم دهیم.

وی از تحویل دادن زمین به متقاضیان در شهرهای کوچک گفت: با برنامه ریزی که توسط استاندار بوشهر در استان ترسیم شده زمین و تسهیلات بانکی در اختیار مردم گذاشته می‌شود و ساختمان به صورت ویلایی با کیفیت عالی و مصالح مناسب ساخته خواهد شد.