استاندار بوشهر

طرح آبرسانی سیراف به جم در بهمن ماه امسال وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود

محمدی‌زاده استاندار بوشهر از افتتاح طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و تصریح کرد: این پروژه مهم آبرسانی در بهمن ماه امسال وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود و تردد روزانه صدها تریلری و کامیون حامل آب حذف می‌شود.

به گزارش جنوب استان، احمد محمدی‌زاده امشب در جلسه شورای راهبری کاهش تصادفات استان بوشهر با حضور فرمانده پلیس راه کشور با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای امنیت خدمات نیروی انتظامی در ابعاد گوناگون را درخور تحسین دانست و اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار است که خدمات آنان مورد توجه همه مردم قرار دارد.

استاندار بوشهر به وضعیت جاده‌های استان پرداخت و بیان کرد: جاده عسلویه به جم با افتتاح طرح آبرسانی سیراف به جم و کاهش تردد کامیون‌های آبرسانی بهبود می‌یابد.

وی از افتتاح طرح آبرسانی سیراف به جم خبر داد و تصریح کرد: این پروژه مهم آبرسانی در بهمن ماه امسال وارد مدار تولید و بهره‌برداری می‌شود و تردد روزانه صدها تریلری و کامیون حامل آب حذف می‌شود.

محمدی‌زاده بازسازی جاده سیراف به جم را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: با حذف کامیون‌های حامل آب به شهرستان جم، بازسازی و بهسازی این جاده در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر اصلاح جاده‌ها در شهرها و روستاهای استان را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای ایمنی جاده‌ها و اصلاح نقاط حادثه‌ساز اقدامات لازم باید در دستور کار قرار گرفته شود.

وی اضافه کرد: دهیاران باید در کاهش تصادفات و تلفات مسئولیت داشته باشند و ایمن‌سازی محورها و رفع نقاط حادثه‌خیز در دستور کار قرار دهند.

وی باتأکید بر راه‌اندازی پلیس راه در مسیر عسلویه به کنگان افزود: طرح‌های یاد شده از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی از جمله طرح‌های ایمنی جاده‌ها و زیرساخت‌های پلیس راه عسلویه به کنگان تأمین شود.

محمدی‌زاده با اشاره به افزایش تردد خودرو در ۸ ماه امسال در استان بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش تردد خودروها در استان بوشهر نشان از افزایش حمل و نقل بار، مسافر و حضور گردشگر است.

استاندار بوشهر تأکید کرد: باید تمهیدات لازم برای سفرهای زمستانی و نوروزی گردشگران با نشست‌های تخصصی فراهم شود.

وی از افزایش ۴۲ درصدی تردد خودروها در ۸ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و تصریح کرد: تمرکز بر هوشمند سازی و نظارت تصویری برای کاهش تصادفات و ارتقا ایمنی جاده‌ها یک ضرورت است.

محمدی‌زاده حذف نقاط حادثه‌ساز جاده‌ای را یک ضرورت دانست و گفت: آموزش دانش‌آموزان در عرصه ترافیک و کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است که مهم باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: طرح همیاران پلیس در کاهش تصادفات و ایمنی تردد نقش مهمی دارد که باید این مهم مورد توجه قرار گرفته شود.

وی اجرا طرح جامع کاهش حوادث توسط شورای شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پارک ترافیک در شهر بوشهر فعال شود.