رئیس شورای اسلامی بخش سیراف

پروژه ساخت المان دو شهید گمنام بندر شیرینو مستلزم اختصاص اعتبار از سوی منطقه ویژه است

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف و بندر شیرینو گفت: پروژه ساخت المان دو شهید گمنام بندر شیرینو مستلزم اختصاص اعتبار از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است

به گزارش جنوب استان، و پیگیری خبرنگار ما از مسئولین محلی شورای اسلامی و دهیار در خصوص پروژه المان شهدای گمنام اظهار داشته اند که با قول مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه المان شهدا تکمیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف و نایب رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو به خبرنگار ما گفت: شهدا به وظیفه خود عمل کردند، امروز نوبت خدمت رسانی من و شماست،نوبت به زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت است.

ابراهیم بهمنی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم چرا که زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ما است.

بهمنی در ادامه گفت: المان شهدا به ‌منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و یادآوری فداکاری های آنان طراحی شده و سر مزار شهدای گمنام که نقاط پر رفت و آمد ساحلی محسوب می شود نصب خواهد شد.

استفاده از این سازه موجب احیاء و ترویج ارزش های انقلابی و ملی می شود و قرار گرفتن المان شهدا در بر روی قبور این لاله ها، نه تنها یاد و خاطر شهدا زنده می شود بلکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج پیدا می کند.

با توجه به کمبود بودجه عمرانی روستا، و گذشت یکسال از تشییع و تدفین شهدای گمنام،قول تکمیل المان شهدای شیرینو از سازمان منطقه ویژه پارس گرفته ایم با توجه به اینکه مهندس سخاوت اسدی مدیرعامل محترم این سازمان خودشان یک رزمنده و یادگار انقلاب هستند امیدوار هستیم تخصیص اعتبار این پروژه هرچه زودتر اتفاق بیوفتد.

بهمنی در پایان گفت: خون شهدا، موجب بقاء و ماندگاری نظام اسلامی است و همه مدیون خون شهدا هستیم.

با شهدا عهد می‌بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم و برای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.