استاندار بوشهر

درخواست استاندار برای بورسیه شدن نخبگان در صنایع استان بوشهر و موافقت معاون بنیاد ملی نخبگان کشور

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح چند مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه گاز در سفر رئیس جمهور به استان در اواخر بهمن ماه گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس تخصص مورد نیاز، نخبگان این استان در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استخدام می‌شوند.

به گزارش جنوب استان،احمد محمدی‌زاده در نشست با معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه استان بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف صنعتی، تولیدی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برخوردار است اظهار داشت: باید با کمک نخبگان از ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان بوشهر در جبران عقب‌ماندگی استفاده شود

وی با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی سفر رئیس جمهور در اواخر بهمن تا اوایل اسفند انجام می‌شود که تصمیمات و مصوبه‌های مهمی در بخش‌های گوناگون در حل مشکلات استان در پی دارد.

استاندار بوشهر از افتتاح چند مجتمع پتروشیمی در منطقه پارس جنوبی و وارد مدار شدن ردیف‌های جدید پالایشگاه گازی خبر داد و بیان کرد: با افتتاح این صنایع زمینه اشتغال نیروهای مختلف فراهم می‌شود که با برنامه‌ریزی انجام شده بر اساس تخصص مورد نیاز، سهم عمده‌ای از اشتغال در این صنایع متعلق به نخبگان است.

استاندار بوشهر بر بورسیه شدن نخبگان استان بوشهر در صنایع استان تأکید کرد و گفت: برای توانمند شدن نخبگان در صنایع بویژه در حوزه وزارت نفت مستقر در استان بوشهر، باید زمینه بورسیه شدن نخبگان بومی فراهم شود.

در این نشست، معاون بنیاد ملی نخبگان کشور با درخواست استاندار بوشهر مبنی بر بورسیه نخبگان در صنایع مختلف استان موافقت کرد و مقرر شد ساز و کار اجرایی این طرح انجام شود.