کافه‌ای در بوشهر پلمب نشده است

مدیر روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خبر "مهروموم ۳۵ کافه در بوشهر به دلیل کشف حجاب و شرب خمر" که در فضای مجازی این استان منتشر شده بود را تکذیب کرد.

مدیر روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خبر “مهروموم ۳۵ کافه در بوشهر به دلیل کشف حجاب و شرب خمر” که در فضای مجازی این استان منتشر شده بود را تکذیب کرد.

حامد نیکذات، مدیر روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به نشر اخبار غیر واقعی در برخی رسانه‌ها، به اطلاع افکار عمومی می‌رساند خبر باعنوان “۳۵ کافه در بوشهر به دلیل کشف حجاب و شرب خمر پلمب شد” که در برخی رسانه‌های استان درج شده، بی اساس است.
وی اضافه کرد: هیچ واحد صنفی در شهرستان بوشهر به این دلایل تاکنون پلمپ نشده است و استفاده از خبرهای نامربوط از جمله ” کشف حجاب و شرب خمر” شایسته رسالت رسانه‌ها، اصناف و بازاریان همیشه همراه و متدین و ولایت مدار بوشهری نیست.
مدیر روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تصریح کرد: نشر اخبار بی پایه‌ای از این دست موجب کاهش اعتماد عمومی به صحت اخبار این گونه رسانه‌ها می‌شود و اگر با هدف برهم زدن فضای کسب و کار برنامه‌ریزی می‌شود تاثیری بر اراده مدیران سازمان‌های صنفی نخواهد داشت.
چندی پیش برخی رسانه‌های استان بوشهر در خبری آورده بودند که در راستای مقابله با بی حجابی در سطح استان، ۳۵ کافه در شهر بوشهر به دلیل رعایت نکردن حجاب اسلامی و کشف حجاب بانوان، شرب خمر و بی بندوباری بر اساس مصوبه شورای تامین، از سوی اماکن عمومی و اتاق اصناف تذکر داده شده است و این کافه‌ها پلمب شده‌اند.