در دیدار با حضرت آیت الله صفایی بوشهری مطرح شد

آمار اشتغال شهرستان های جنوبی غیر واقعی است/ استان و شهرستان با معضل عدم پاسخگویی مسئولان مواجه است

در دیدار با حضرت آیت الله صفایی بوشهری مطرح شد: رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در محضر حضرت آیت الله صفایی بوشهری از مسئولین استان و شهرستان گلایه کرد

به گزارش جنوب استان، رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در محضر حضرت آیت الله صفایی بوشهری از مسئولین استان و شهرستان گلایه کرد

ابراهیم بهمنی در ابتدای صحبت های خود در خصوص بحث مهم اشتغال سخن گفت: مسئولین شهرستان و استان آمار بیکار های شهرستان به اشتباه به محضرتان رسانده اند، بیکارهای شهرستان های جنوبی بیش از این اعداد و ارقام است، همین تعدادی هم که جذب شده اند ۹۰ درصدشان به صورت پیمانکاری و روزمزد مشغول به کار شده اند.

در اکثر تبدیل وضعیت ها و قرارداد مستقیم شدن ها، بومیان منطقه دیده نمی شوند.

بهمنی بیان کرد: استان و شهرستان با معضل عدم پاسخگویی مسئولان مواجه است

وی گفت: مسئولین استان و شهرستان علاوه بر اینکه در بین مردم نیستند، پاسخگوی مطالبات مردم هم نیستند و همین باعث شکاف بین مسئول و مردم شده است، چرا فردای انتخابات کسی پاسخگوی مردم نیست؟ وعده و شعار دولتی پاسخگو، عملگرا و مقتدر کجاست؟

رئیس شورای اسلامی بخش سیراف در ادامه گفت: بیش از یازده میلیارد در خصوص مرکز جامع سلامت بندر شیرینو به حساب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا کنون پول واریز شده است.

چرا باید سقف سوم و یک آسانسور آن حذف شود؟

اعتبارهای استانی و شهرستانی کجاست؟ اعتبار های دانشگاه کجاست؟ اعتبارهای مسئولیت های اجتماعی و حق آلایندگی کجاست؟ چرا پانسیون پزشک این مرکز جامع سلامت باید حذف شود؟

در دوره ریاست پیشین شورای راهبردی مهندس حسنی، قول مشارکت پنجاه درصدی در مرکز جامع سلامت شیرینو گرفته شد، اما تا کنون فقط سه میلیارد از سوی شورای راهبردی به این مرکز جامع سلامت کمک شده، این در حالیست که فقط یک پتروشیمی هشت میلیارد اعتبار جهت ساخت مرکز جامع سلامت روستای زبار تخصیص داده است.

نایب رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو گفت: بندر شیرینو بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد چرا باید ارتقاء این دهستان به شهر، یک فرایند خیلی طولانی و زمان بر طی کند، مردم سالیان سال با وعده مسئولین چشم انظار مانده اند، باز این در حالیست که بندر شیرینو از ۲۲ شهر استان بزرگتر و پرجمعیت تر است.

در پایان مراسم حضرت آیت الله صفایی بوشهری با قول پیگیری و رفع مشکل طبقه سوم مرکز جامع سلامت و ارتقاء این بندر به شهر دل مردم این دهستان را شاد کردند.