نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

صنعت نفت نقشی اساسی در اقتصاد ملی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صنعت نفت در بخش‌های انرژی، ثروت و ارزش آفرینی و قدرت رقابت بین المللی نقشی اساسی در تحقق اهداف کلان اقتصاد ملی دارد.

به گزارش جنوب استان، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه ۱۹ دی در نشست با روحانیون صنعت نفت استان بوشهر با تاکید بر تعامل دوسویه و تقویت پیوند مردم و صنعت نفت اظهار کرد: در حال حاضر تهاجم نرم دشمن اشکال مختلفی به خود گرفته است به طوری که قصد دارد با دگرگونی بنیادین در ارزش‌های خانواده ایرانی، فرهنگ اسلامی را کم رنگ جلوه دهد لذا باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی منطبق با واقعیت‌ها و شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها این تهدید نیز خنثی شود.

وی اضافه کرد: صنعت نفت موتور پیشران اقتصاد کشور است؛ اهمیت و سطح تأثیرگذاری این صنعت در بخش‌های انرژی، ثروت و ارزش آفرینی و قدرت رقابت بین المللی نقشی اساسی در تحقق اهداف کلان اقتصاد ملی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش‌های شبانه روزی کارکنان صنعت نفت است؛ شکست تحریم‌ها، خودکفایی در کالاهای مورد نیاز صنعت و تولید محصولات فناورانه از مهمترین دستاوردهای وزرات نفت در شرایط کنونی است.

صفایی بوشهری عنوان کرد: صنعت نفت با گستره وسیع منابع انسانی به شدت مورد تهدید است؛ دشمنان در پی تضعیف روحیه جهادی در میان مردم هستند از این رو باید با انجام فعالیت‌هایی منطبق با یک برنامه معطوف به هدف این تهدیدها خنثی شود.