نماینده دشتستان

انتقال آب خلیج فارس به کویر ظلم به مردم جنوب است| مرزبانان سال‌هاست آب شرب ندارند

رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقال آب خلیج فارس به کویر، ظلم به مردم جنوب است گفت: مرزبانان خلیج فارس سال‌هاست که آب شرب سالم ندارند.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کمتربرخوردار باید اولویت نخست مدیران در کشور باشد و اگر اهمال صورت گیرد، نابخشودنی است.

وی افزود: عدالت در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و اقتصادی و توجه بیشتر به مناطق محروم، وظیفه تک‌تک مدیران است و متاسفانه در برخی موارد شاهد تبعیض و عدم مدیریت صحیح و عادلانه هستیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب خلیج فارس به کویر خاطر نشان کرد: این مساله یک ظلم بزرگ به مردم جنوب بویژه استان بوشهر است که سالها با مشکل بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: بدون تردید این مساله ظلم آشکار است که در اوج بی آبی مرزبانان خلیج فارس و مردم جنوب و در شرایطی که صدها روستای استان بوشهر آب آشامیدنی سالم ندارند، آب را با هزینه‌های ده‌ها هزار میلیارد تومانی به کویر ببرند.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود نگاه بهتر و عادلانه‌تری به جنوب کشور و استان بوشهر داشته باشند تا رضایت خاطر مردم شریف استان بوشهر فراهم شود.

رضایی گفت: سرکشی به مناطق مختلف دشتستان به منظور شناخت مشکلات و دغدغه های مردم در دستور کار قرار دارد و امیدوارم با تلاش دسته جمعی بتوانیم گره‌گشای مشکلات مردم باشیم.