امام جمعه موقت دیر:

مشکلات زمین و مسکن در شهرستان دیر حل شود

امام جمعه موقت دیر با اشاره به برگزاری نشست مسئولان در این شهرستان پیرامون مسائل مهم از جمله مسئله زمین و مسکن گفت: هرچه زودتر این موضوع مهم در میدان عمل حل شود.

به گزارش جنوب استان، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر دیر با اشاره به در پیش بودن ماه رجب، اظهار داشت: از فرصت ماه‌های رجب، شعبان و رمضان برای تقویت معنویت در خود استفاده و برای بهره مندی مردم از این موقعیت زمینه سازی کنیم.

امام جمعه موقت دیر بیان کرد: فشارهای همه جانبه اقتصادی و حتی فشار اقتصادی از طرف حکومت های غاصب در زمان ائمه وجود داشته و امروز نیز حکومت آمریکایی و انگلیسی و غربی نیز چنین فشارهایی علیه مسلمانان وارد می کنند.

وی افزود: راهبرد هفت گانه غربی‌ها در قبال ایران چیز جدیدی نیست که بعضی‌ها لب به سخن می‌گشایند که اگر ارتباط با فلان کشور حل شود، مشکلات دیگر برطرف می شود.

سعیدی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما مردمی است و حق مشارکت و ارائه نظر و تعیین سرنوشت خود برای مردم قائل است که برگزاری اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از انقلاب نشانه احترام به حقوق مردم و مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

وی گفت: همواره بعد از پیروزی انقلاب شاهد اتفاقات گوناگون و عجیب و غریب علیه اسلام و مسلمین و انقلاب بوده ایم و نباید از حوادث اخیر بترسیم بلکه با وحدت و انسجام علیه راهبردهای دشمن قوی باشیم.

سعیدی با اشاره به طرح تحریم سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمنان اگر فکر کرده اند با چنین اقداماتی می توانند حرکات نظام اسلامی و ایران اسلامی را کند یا متوقف کنند، کور خوانده اند و این اقدام نیز مانند بقیه دسیسه هایشان خنثی می شود.

وی بیان داشت: در هفته ای که گذشت با حضور تعدادی از مدیران کل استان در شهرستان دیر درباره موضوعات مهم و مبتلا به شهرستان مانند مسئله زمین و مسکن نشستی برگزار شد که ضمن تشکر از فرماندار و اعضای این جلسه تاکید می کنیم که هرچه زودتر این موضوع مهم عملیاتی و در میدان عمل حل شود.