جام پرچم

تیم وحدت پرک، قهرمان مسابقات جام پرچم مینی فوتبال استان بوشهر

مسابقات مینی فوتبال استان بوشهر به میزانی شهرستان کنگان در روستای پرک برگزار شد.

به گزارش جنوب استان، مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر استان بوشهر در بخش آقایان به همت و تلاش هیئت ورزش روستائی و بازیهای بومی و محلی استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دیماه ۱۴۰۱ در زمین چمن مصنوعی روستای پرک از شهرستان کنگان برگزار گردید.

اختتامیه این مسابقات با حضور معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان، دهیار، شورای اسلامی بندر پرک و رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان و شهرستان، تحت عنوان جام پرچم و مشارکت۸ تیم از شهرستانهای، دشتستان، بوشهر، تنگستان، دشتی، دیر، کنگان،جم و عسلویه به میزبانی بندر پرک خاتمه یافت. فینال این مسابقات در دیدار تیم های وحدت پرک از بخش سیراف و نصر زبار از شهرستان عسلویه با نتیجه ۵ بر ۱ به سود وحدت پرک و حضور در مسابقات کشوری پایان یافت.

اطمینان مسئول برگزاری از میزبانی بسیار خوب روستای پرک به نیکی یاد نمود و از مسئولان شورای شهر و دهیار این روستا و نیز علی شادمان مسئول هیئت ورزش روستائی شهرستان کنگان و مجید احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و مردم خونگرم و با صفا روستای پرک که به گرمی و با دل و جان از تیم ها و هیئت برگزاری استقبال و مهمان نوازی نمودند ، تشکر و قدردانی نمود .

داوران این مسابقات آقایان محمد شرونی و علی حاجیان از شهرستان گناوه – حسین محمدی ، سعید صابری و علی جباری از شهرستان دشتستان – محمد جواد رستمی و علیرضا توانائی از شهرستان تنگستان – حسین فقیه از شهرستان دشتی – پژمان اسدی پور و صدراله رجائی از شهرستان جم – حمید محمد رضائی از شهرستان بوشهر بودند  که به نحو شایسته ای این مسابقات را قضاوت نمودند و با رضایت و تقدیر تیم های شرکت کننده همراه بود .

مراسم اختتامیه و اهدا جوایز با حضور دکتر سعید اسماعیلی ریاست هیئت ورزش روستائی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر ، دوراهکی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ، مجید احمدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان ، روسای هیئت ورزش روستائی کنگان ، عسلویه و بوشهر و مسئولان شورای روستاهای زبار عسلویه و پرک کنگان و خیل عظیمی از تماشاگران برگزار شد و از تیم های برتر با اهدا مدال ، لوح و کاپ و نیز جایزه نقدی ( تیم اول مبلغ ۵۰ میلیون ریال ، تیم دوم مبلغ ۳۰ میلیون ریال و تیم سوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال) تقدیر گردید .

قابل ذکر است کلیه هزینه های برگزاری اسکان و تغذیه و البسه تیم ها و عوامل برگزاری بر عهده هیئت ورزش روستائی و بازیهای بومی و محلی استان بوشهر بوده است