فرماندار عسلویه

مجوز ایجاد و راه اندازی دانشگاه صنعت نفت شعبه شهرستان عسلویه اخذ شد

هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه گفت: مردم شهرستان عسلویه آماده استقبال از رئیس جمهور هستند / مجوز ایجاد و راه اندازی دانشگاه صنعت نفت شعبه شهرستان عسلویه اخذ شد.

سیدعلی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه در نشست با ائمه جمعه و جماعت، روسای شورای ها ، دهیاران و شهرداران شهرستان ضمن اشاره به سفر ریاست محترم جمهور ی به استان و شهرستان عسلویه اظهار داشت مردم شهرستان عسلویه آماده استقبال از ریاست محترم جمهوری هستند.

هاشمی با اشاره به سفر سال ۱۳۹۰ مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه و دیدار با مردم این شهرستان افزود بعد از تشریف فرمایی مقام معظم رهبری هیچکدام از روسای جمهور با توجه به سفر های فراوان به شهرستان و بازدیداز منطقه پارس جنوبی در جمع مردم شهرستان حضور نیافتند و توقع و انتظار مردم با توجه به روحیه مردمداری آیت الله رئیسی حضور ایشان در جمع مردم است.

فرماندار عسلویه همچنین با بیان مهمترین مشکلات شهرستان افزود بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی ، آبشرین کن ، ایجاد مخزن و مجتمع آبرسانی، تکمیل بیمارستان نبی اکرم(ص) ، ایجاد بندر تجاری و اصلاح جاده ها،از مطالبات بحق مردم شهرستان است . که ما هم با تمام وجود باحمایت و پشتیبانی و همفکری نخبگان و بزرگان شهرستان در جهت تحقق مطالبات مردم گام برخواهیم داشت.

فرماندار عسلویه با بیان اهمیت همفکری و مشورت بزرگان و نخبگان خاطر نشان کرد در جلسه آینده علاوه بر حضور شورا ها و دهیاران ، از نخبگان روستا ها وشهر ها جهت حضور و همفکری دعوت خواهد شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به پیگیری های صورت گرفته درخصوص افزایش ظرفیت های علمی و آموزشی در سطح شهرستان اظهار داشت با حمایت و پشتیبانی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس،مجوز ایجاد و راه اندازی دانشگاه صنعت نفت شعبه شهرستان عسلویه اخذ شده و ان شاالله با پیگیری های صورت گرفته از مهرماه سال آینده این دانشگاه اقدام به جذب دانشجو خواهد نمود که نقش بسیار مهمی در تربیت ،کادرسازی و مهارت آموزی نیروهای بومی برای ورود به مجموعه صنعت خواهد داشت.

هاشمی افزود محل استقرار این دانشگاه در شهرستان عسلویه خواهد بود.