فرماندار شهرستان دیر

مفقود شدن صیاد جمی در آبهای خلیج فارس

باربرز ، فرماندار شهرستان دیر با اشاره به مفقود شدن یک صیاد در آبهای بندر دیر گفت: عملیات جست‌وجو تیم‌های بسیج دریایی، شیلات، ناجی بندر و امدادگران و صیادان بومی برای یافتن صیاد مفقود شده ادامه دارد.

به گزارش جنوب استان علی صفایی از اهالی شهر جم بود که سوم بهمن ماه امسال با سوار قایق صیادی در بندر دیر برای صید ماهی راهی خلیج‌فارس می‌شود.

جوان ۴۲ ساله شهرستان جم که برای صید ماهی با قایق راهی خلیج‌فارس از بندر دیر در جنوب استان بوشهر شده بود تاکنون برنگشته است.

سلمانی با بیان اینکه این صیاد با فن شنا هم آشنا نبوده است اظهار داشت: برای جست‌وجو و یافتن این صیاد مفقود شده تیمی متشکل از صیادان محلی رهایی دریا شدند که بعد از ساعت‌ها جستجو قایق این صیاد سالم روی آب یافت شد اما تاکنون هیچ اثری از این صیاد مفقود شده نیست.

وی گفت: در حال حاضر سه روز است که خانواده این صیاد در کنار ساحل و اسکله تا بخش شمالی بندر دیر چادر زده و چشم انتظار بازگشت جوان مفقود شده خود هستند.این صیاد از اسکله شمالی در جنوب بوشهر از توابع شهرستان دیر رهایی دریا شده است.

فرماندار شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگاراران در بندر دیر با بیان اینکه این صیاد به تنهایی سه روز گذشته راهی دریا می‌شود اظهار داشت: این صیاد به فاصله حدود سه مایل از ساحل دور می‌شود.

یونس باربرز با بیان اینکه گشت‌های امدادی دریایی و ناجی بندر از زمان اعلام مفقودی جست‌وجو خود را آغاز کرده‌اند افزود: تیم‌های امدادی یاد شده تمام ادوات صیادی و قایق این صیاد مفقودی سالم یافت می‌کنند ولی از سرنشین آن خبری نیست.

وی ادامه داد: اکنون عملیات جست‌وجو و نجات توسط تیم‌های بسیج دریایی، شیلات، ناجی بندر و امدادگران و صیادان بومی در خلیج‌فارس محدوده و اطراف شهرستان دیر برای یافتن صیاد مفقودی ادامه دارد.