فرماندار کنگان:

پلی کلینیک بوعلی تامین اجتماعی کنگان شبانه روزی شد

غریبی، فرماندار شهرستان کنگان در نشست با اصحاب رسانه گفت: مردم این شهرستان لایق و شایسته بهترین خدمات هستند و خوشحال و خرسندیم که در آستانه چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وعده های دولت یکی پس از دیگری تحقق و کلینیک بوعلی شبانه روزی شده است.

به گزارش جنوب استان ، فرماندار کنگان روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در سفر اخیر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به کنگان مطالبات بحق مردم شهرستان کنگان برای بهبود وضعیت درمان را به مدیرعامل انتقال دادیم که یکی از این مطالبات شبانه روزی شدن درمانگاه بوعلی کنگان بود که خوشبختانه با اعلام مدیر کل سازمان تامین اجتماعی بوشهر این درمانگاه شبانه روزی شد.

وی ادامه داد: موقعیت جغرافیایی شهرستان در جنوب استان باعث شده کنگان به عنوان شهرستان معین و مرکز ارائه خدمات به شهرستان های جنوبی استان بدل گردد. این امر باعث شده شعبه تامین اجتماعی مستقر در این شهرستان یکی از پر درامدترین وصولی ها را دارا باشد.

ایشان افزود ؛ با جدیت فراوان پیگیر دیگر مطالبات مردمی در حوزه درمان هستیم .

شایان ذکر است؛احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان و حجت الاسلام موسی احمدی با رایزنی های انجام شده ای که داشتند قول مساعد همکاری را از مدیرعامل تأمین‌اجتماعی کشور در سفر خود به شهرستان کنگان در خصوص مطالبات درمانی گرفتند.