استاندار:انقلابی‌گری، کارآمدی و پاک دستی ملاک‌های اصلی برای انتصابات است

ملاک‌های استاندار بوشهر برای انتصابات

احمد محمدی زاده صبح امروز در دیدار با کارکنان استانداری بوشهر اظهار داشت: انقلابی‌گری، کارآمدی و پاک دستی ملاک‌های اصلی برای انتصابات است. استاندار بوشهر گفت: در انتصابات نمی‌توانیم نگاه سیاسی نداشته باشیم اما این نگاه سیاسی خیلی غلیظ نخواهد بود. اولویت کاری در حوزه استانداری، ارتقا شغلی کارکنان استانداری بر اساس شاخص‌ های اعلام شده و تلاش برای حل مشکلات مالی همکاران خواهد بود. 

به گزارش خبرگزاری جنوب استان: احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با کارکنان استانداری بوشهر با تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه‌السلام و گرامیداشت هفته وحدت، اتحاد و همدلی را زمینه‌ساز حل مشکلات دانست و اظهار داشت: وحدت و همدلی در همه حوزه‌‌ها اثرگذار است و سبب موفقیت می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات در بخش‌های مختلف اقتصادی و معیشتی گفت: تلاش ما این است که با کمک و ظرفیت مردم و استفاده از نظر کارشناسان مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

استاندار بوشهر باتأکید بر استفاده از توان کارشناسی همکاران در دستگاه‌های اجرایی برای عبور از مشکلات تصریح کرد: کارآفرینی و استفاده از ظرفیت بدنه کارشناسی برای تحقق مطالبات کارکنان ادارات مد نظر قرار دارد و در این راستا از نظر کارشناسان در تصمیم‌گیری‌ها استفاده می‌شود.

محمدی‌زاده تحقق مطالبات مردم و کارکنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: انقلابی‌گری، پاک‌دستی، کارآمدی همراه با تفکر بسیجی و جهادی، اساس برنامه‌ها در رفع مشکلات و تحقق خواسته‌های مردم استان بوشهر است.

وی ساخت مسکن را یکی از برنامه‌های مهم دانست و تصریح کرد: یکی از درخواست‌های مهم مردم به‌ویژه کارکنان ادارات تأمین مسکن است که در این راستا ساخت واحدهای مسکونی در دستور کار قرار دارد.

استاندار بوشهر خدمت به مردم را از اهداف مهم برنامه‌ها دانست و بیان کرد: مردم نقش مهم و تأثیرگذاری در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته داشته‌‌اند و در شرایط سخت از حریم جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها دفاع و ایستادگی کرده‌اند که خدمت به این مردم سبب افتخار و عزت است.