معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در عسلویه

معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه خبر داد.

محمدهادی رستمیان در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی دهه فجر شهرستان عسلویه گفت: عسلویه از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در حوزه صنعتی و اقتصادی است و رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم این منطقه اولویت مسئولان است.

او افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و عام‌المنفعه در حوزه‌های مختلف آبرسانی، آموزشی، فرهنگی، گردشگری، عمران شهری و روستایی و حوزه دانش بنیان و … نشان دهنده توجه به این شهرستان است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در شهرستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: ۵۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان و ۱۱ پروژه اقتصادی با اعتبار بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در عسلویه در دهه فجر امسال افتتاح و اجرایی می‌شوند.

رستمیان به برخی پروژه‌های شاخص شهرستان عسلویه که امروز افتتاح و اجرایی شده‌اند اشاره و خاطر نشان کرد: آغاز عملیات اجرایی مخزن ۵ هزار مترمکعبی چاه مبارک با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و افتتاح آب‌شیرین کن ۱۵۰۰ مترمکعبی اخند با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از این پروژه‌هاست.

او اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی آب‌شیرین کن ۵ هزار مترمکعبی عسلویه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و افتتاح شرکت دانش بنیان در شهر نخل تقی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان نیز از دیگر پروژه‌ها و طرح‌های دهه فجر است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: ترمینال مسافربری تک سفر ایرانیان نخل تقی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان نیز امروز به بهره‌برداری رسید.