فرمانده انتظامی شهرستان کنگان:

قتل دختر ۲۷ ساله به دست برادر

قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار و ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: در پی قتل یک دختر ۲۷ ساله به دست برادرش، طی اقدامات صورت گرفته قاتل خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا حبیبی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در شهر” کنگان”، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد مقتول، مشخص شد این خانم پس از درگیری در خانه، توسط برادرش که متواری شده بود به وسیله چاقو به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان عنوان داشت: با مشخص شدن این موضوع، با پیگیری های پلیس و استفاده از معتمدان و شورای محل، قاتل کمتر از یک ساعت خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی فنی و تخصصی به قتل خواهرش با ضربات چاقو اقرار کرد، گفت: متهم ضمن اظهار ندامت و پشیمانی، انگیزه‌اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

حبیبی با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای، خاطر نشان کرد: خانواده‌ها مشکلات خانوادگی خود را قبل از منجر شدن به خشونت با میانجیگری و یا ارجاع به مرکز مشاوره و متخصصین امر، حل و فصل کنند تا شاهد وقوع خشونت‎‌‌های خانوادگی و حوادث دلخراش و قتل‌‎های ناشی از این موضوع در جامعه نباشیم.