با حکم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری:

سرپرست جدید اداره منابع طبیعی جم معارفه شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در حکمی پرویز غلامی را به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم منصوب کرد.

سید محمد احمدپور فرماندار جم:اداره منابع طبیعی یکی از ادارات کلیدی هر شهرستان است/ جم می تواند در حوزه آبخیز داری یکی از شهرستان های نمونه در کشور باشد/ مدیران همه دستگاه های شهرستان ضمن احترام به مردم وظایف قانونی خود را به طور کامل انجام بدهند.

سرپرست جدید منابع طبیعی شهرستان جم معارفه شد.
در آیینی ضمن تقدیر از تلاش های خلیل دوراهکی رئیس پیشین اداره منابع طبیعی شهرستان جم پرویز غلامی به عنوان سرپرست جدید اداره منابع طبیعی شهرستان معرفی شد.
غلامی پیش از این ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان دیلم را بر عهده داشته است.

سید محمد احمدپور فرماندار جم در آیین تکریم و معارفه  رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گفت:
اداره منابع طبیعی یکی از ادارات کلیدی هر شهرستان است که چند محور کاری مهم دارد.
احمدپور افزود: منابع طبیعی برای ما خط قرمز است، هرکس با هر جایگاهی قصد دست درازی به منابع طبیعی داشته باشد باید با قاطعیت جلوگیری شود.

سید محمد احمدپور هماهنگی و همراهی همه پرسنل یک اداره را یکی از راه های موفقیت آن اداره دانست و گفت:
در همه ادارات ممکن است کمبود های وجود داشته باشد اما این توانمدنی مدیر دستگاه است که بتواند ایجاد حواشی در حوزه کاری خود جلوگیری کند و قطعا در این صورت آن مجموعه موفق خواهد شد.

فرماندار جم با اشاره به اینکه شهرستان جم در حوزه آی خیزداری از پتانسیل بالایی برخوردار است افزود:
جم می تواند در حوزه آبخیز داری یکی از شهرستان های نمونه در کشور باشد.
به دلیل شیب خاص و نوع خاک شهرستان  جم سازه های آبخیزداری کمترین تبخیر آب را دارند و این امر باعث ایجاد ظرفیت به خصوصی در این حوزه شده است که نیاز به توجه بیشتر دارد.

نماینده عالی دولت در جم گفت: با توجه به بافت روستا های شهرستان جم، برای طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در چهار سال نیز در شهرستان جم ظرفیت خوبی ایجاد شده است که می توان با همکاری دهیاری ها و مشارکت شرکت های منطقه این طرح را به خوبی اجرا کرد.
احمدپور عنوان کرد: در این طرح می توان با ایجاد پارک های جنگلی در روستا ها هم اهداف طرح را محقق کرد و هم فضای سبز روستا های شهرستان را توسع داد.

در پایان احمدپور خاطر نشان کرد: مدیران همه دستگاه های شهرستان ضمن احترام به مردم وظایف قانونی خود را به طور کامل انجام بدهند؛ تعهد و تخصص دو ویژگی است که یک مدیر به هر دوی آن ها همزمان نیاز دارد.