شورای اسلامی شهرستان عسلویه از پتروشیمی زاگرس تقدیر کرد

شورای اسلامی شهرستان عسلویه از شرکت پتروشیمی زاگرس در تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی در این شهرستان تقدیر و تجلیل نمود.

آقای بوهندی نجفی رئیس شورای اسلامی شهرستان عسلویه به همراه آقای محمد زارعی رئیس شورای اسلامی روستای زبار در روز سه‌شنبه مورخ ۵ بهمن‌ماه سال جاری با حضور در پتروشیمی زاگرس طی نشستی با دکتر متین دیداری مدیرعامل این شرکت، با اهداء لوح تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه عسلویه تقدیر نموند.
بنا بر این گزارش، در این نشست آقای بوهندی ضمن تشکر از اقدامات موثر پتروشیمی زاگرس در احداث مرکز جامع سلامت روستای زبار بیان کردند پتروشیمی زاگرس تا کنون توانسته نقش خود را در راستای تعهد به مسئولیت اجتماعی خویش در جامعه محلی به خوبی ایفا نماید.
همچنین آقای زارعی رئیس شورای اسلامی روستای زبار بیان نمودند: با ایجاد مرکز جامع سلامت زبار، هفت پارچه روستای بخش چاه مبارک از این مرکز استفاده خواهند نمود و این امر تحول مثبتی در حوزه سلامت برای جامعه بومی رقم خواهد زد.
در ادامه آقای دکتر دیداری ضمن تقدیر از همراهی جامعه و مسئولین بومی با پتروشیمی زاگرس افزودند: عمل به مسئولیت اجتماعی یک تکلیف برای صنایع منطقه می‌باشد و این موضوع باید از سوی کلیه صنایع منطقه به صورت جدی پیگیری شود.
افزودنی است شرکت پتروشیمی زاگرس در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با همکاری مسئولین شهرستان عسلویه ضمن شناسایی نیازمندی‌های اساسی و زیرساختی منطقه؛ نسبت به احداث مرکز جامع سلامت روستای زبار در این شهرستان به منظور برخوردای مردم روستای زبار و دیگر روستاهای بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه اقدام نموده است؛ و هم اکنون این پروژه با پیشرفت ۸۰ درصدی براساس برنامه زمانبندی قبلی در حال تکمیل شدن می‌باشد./