پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف تفاهم‌نامه همکاری امضاء کرد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف به منظور توسعه همکاری‌های طرفین در حوزه‌های علمی و پژوهشی و توسعه همکاری‌های طرفین امضاء شد.

مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی شریف در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر دیداری؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و مهندس رضایی؛ رئیس مرکز نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس، دکتر حدادپور؛ معاون پژوهش و فناوری، دکتر مولایی؛ رئیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت، مهندس شاهرخی؛ سرپرست توسعه بازار، دکتر تقی خانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

در ابتدای جلسه مهندس شاهرخی؛ سرپرست توسعه بازار دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر سابقه طولانی مدت همکاری دانشگاه با حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و اهمیت این همکاری برای دانشگاه گفت: حوزه نفت، گاز و پتروشیمی یکی از ۵ حوزه اصلی هدف‌گذاری دانشگاه برای فعالیت است.

در ادامه دکتر مولایی؛ رئیس دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه شریف، این دانشکده را برای ایفای نقش هاب و جمع آورنده توانایی‌های دانشگاه در این حوزه پیشنهاد کرد. سپس دکتر تقی‌خانی نیز به پیشینه ایجاد این ارتباط و استقبال خوب مجموعه شرکت پتروشیمی زاگرس برای همکاری با دانشگاه اشاره کرد.

در ادامه دکتر متین دیداری؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی زاگرس از عزم راسخ این شرکت برای برقراری ارتباط موثر با دانشگاه صنعتی شریف در همه جنبه‌ها از جمله عقد قرارداد ارتباط با صنعت، تحقیق و توسعه و جذب نیروی متخصص خبر داد.

همچنین مهندس رضایی؛ رئیس مرکز نوآوری شرکت پتروشیمی زاگرس برای همکاری همه جانبه مرکز نوآوری این شرکت با دانشگاه صنعتی شریف اعلام آمادگی کرد.

در انتهای جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت پتروشیمی زاگرس و دانشگاه صنعتی شریف امضاء شد و پس از آن، بازدیدی از مراکز نوآوری واقع در ساختمان شهید ستاری و مجتمع فناوری دانشگاه صنعتی شریف صورت گرفت./


مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت پتروشیمی زاگرس با دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دکتر دیداری؛ مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و دکتر فدائی؛ مشاور عالی مدیرعامل در امور نوآوری و بهره‌وری شرکت پتروشیمی زاگرس، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دکتر شریف رئیس اتاق فکر این دانشگاه برگزار شد.
در انتهای جلسه، تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت پتروشیمی زاگرس و دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی امضاء و طرفین بر ایجاد ارتباط و تعامل‌های سازنده تأکید نمودند./