سفر استانی دوم رئیس جمهور

رئیسی به منظور انجام سفری دو روزه وارد استان بوشهر شد

رئیس جمهور در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی دقایقی پیش وارد استان بوشهر شد.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و استاندار از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شد.

رئیس جمهور در این سفر پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی‌ترین فاز این مجمتع عظیم گازی افتتاح خواهد کرد.افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خور موج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان بوشهر و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به بوشهر است.

دکتر رئیسی همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دوم دولت مردمی به استان بوشهر را تشریح می‌کند.

مهندس علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، مهندس جواد اوجی وزیر نفت، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، پرویز فتاح رئیس بنیاد شهید، مهندس محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و دکتر غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور مهرماه سال گذشته در قالب دور اول سفرهای استانی به همراه جمعی از وزرا و معاونین خود به استان بوشهر سفر کرده بود.