وزیر بهداشت:

خدمات‌دهی بیمارستان کنگان تقویت می‌شود

عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات‌دهی بیمارستان کنگان تقویت می‌شود.

بهرام عین‌اللهی صبح پنجشنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: این بیمارستان نقش مهمی در خدمات دهی به مردم در جنوب استان بوشهر و کارکنان صنعت نفت دارد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه و تقویت خدمات‌دهی به مردم در این بیمارستان از همه ظرفیت‌ها باید استفاده شود.

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در گفت‌وگو با رئیس این بیمارستان آخرین روند و وضعیت ارائه خدمات درمانی به بیماران این مرکز را جویا شد و در جریان برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های این بیمارستان قرار گرفت.

سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان بوشهر دو روز بوده که افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی در کنگان، بازدید از پروژه ال ان جی در پارس جنوبی، سخنرانی در میدان رئیسعلی دلواری شهر بوشهر، جلسه طلایه داران پیشرفت (فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران)، جشن ازدواج آسان با حضور ۳۰۰ زوج هم استانی در حسینه عاشقان ثارالله و جلسه با فعالان فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه‌های روز اول سفر است.

همچنین بازدید از دستاوردهای شرکت کشتی‌سازی شهید محلاتی بوشهر، افتتاح آبشیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی مپنای بوشهر، افتتاح پروژه نهضت مسکن در خورموج، سخنرانی در ورزشگاه تختی خورموج، جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در استانداری و نشست خبری پایان سفر در استانداری از برنامه‌های آیت الله رئیسی در روز دوم است.

در این سفر وزرای نیرو، کشور، صمت، راه و شهرسازی، نفت، بهداشت، کار و میراث فرهنگی به همراه معاونان اجرایی، زنان و امور خانواده و رئیس سازمان برنامه و بودجه، سید ابراهیم رئیسی را همراهی می‌کنند و به نمایندگی از دولت در شهرستان‌ها حضور می‌یابند.