مدیراجرایی استقلال

دغدغه بزرگ استقلال برای بازی در ورزشگاه جم

مدیراجرایی باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد هواداران این تیم بتوانند در بازی جام حذفی در جم به ورزشگاه تختی این شهر بروند.

با انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد استقلال باید در این مرحله در شهرستان جم مقابل پارس جنوبی قرار بگیرد. بعد از مراسم قرعه‌کشی امیرحسین قاضی‌نور مدیر اجرایی باشگاه استقلال نسبت به حضور هواداران استقلال در این بازی ابراز نگرانی کرد.

قاضی‌نور درباره رویارویی با پارس جنوبی گفت: برایمان تفاوت زیادی نداشت که با چه تیمی بازی کنیم، چون در جام حذفی یک تیم قهرمان می‌شود و تا پایان باید با قدرت ادامه بدهید. امیدوارم این دیدار، دیدار خوبی باشد.

او درباره بازی کردن در ورزشگاه تختی جم مقابل پارس جنوبی بیان کرد:‌ به هر حال به خاطر هواداران استقلال کمی نگرانی داریم. استقلال در تمام شهرها هوادار دارد. در جم و استان بوشهر هم هواداران زیادی داریم. اینها بحث‌هایی است که مربوط به شورای تأمین، استانداری و فرمانداری آنجا می‌شود. امیدوارم شرایط حداقلی برای تیم ما فراهم شود.

مدیراجرایی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کند اجازه حضور تماشاگران در ورزشگاه جم داده شود، افزود:‌این مسئله در حیطه وظیفه ما نیست. شورای تأمین تصمیم‌گیری می‌کند، در شهری مانند اصفهان کامل اجازه می‌دهند هوادار بیاید، اما در تهران محدودیت قائل می‌شوند که در این صورت امتیاز برای تیم‌ها کمی متفاوت می‌شود. در مورد شهر جم هم طبیعتا شورای تأمین تشخیص می‌دهد چه اتفاقی باید بیفتد.