با همت شورای راهبردی، از خانواده شهدا تجلیل شد:

تجلیل از خانواده شهدا کاری راهبردی و هدفمند است

در آئینی با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از خانواده های شهدای شهرستان های جنوب استان بوشهر تقدیر شد.نخستین آیین تجلیل از والدین شهدای شهرستان های جنوب استان بوشهر با همت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی بوشهری ، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در آئینی با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،از خانواده های شهدای شهرستان های جنوب استان بوشهر تقدیر شد.نخستین آیین تجلیل از والدین شهدای شهرستان های جنوب استان بوشهر با همت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی بوشهری ، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد. در این آیین دکتر حجت نظری ، رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه پارس و مدیر عامل شرکت پازارگاد،ضمن برشمردن برخی از نقش های پتروشیمی منطقه پارس در راستای عمل به ایفای مسئولیت های اجتماعی گفت:پتروشیمی های منطقه پارس در تلاش برای اعتلای اقتصادی و انرژی ایران اسلامی ، همواره به توسعه محیط پیرامونی و جامعه نیز نگاه جدی و ویژه دارند.

وی افزود: ما در شورای پتروشیمی تصمیم گرفتیم همزمان با ایام فاطمیه میز بان خانواده معزز شهدای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر باشیم تا با این رخدادضمن ارج نهادن به این سرمایه های اجتماعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه قدمی برداریم.

آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری نیز به عنوان میهمان ویژه این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم فرمودند: برگزاری یادواره های شهدا و اینگونه مراسمات به نام این عزیزان می تواند نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا سازد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان ساخت : مطابق آیات کلام الله، شهیدان همواره زنده و ناظر بر ا۷عمال ما هستند و پیروی از راه آنها می تواند جامعه را به سمت تعالی سوق دهد.

وی افزود : مسئولین در رده های مختلف در نظام جمهوری اسلامی باید با الگو گیری از شهیدان همواره در مسیر خدمت به مردم ،دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی با جدیت قدم بردارند.

در این مراسم که با حضور فرمانداران ، ائمه جمعه و جماعات ، نیرو های نظامی و انتظامی و کارکنان صنعت در منطقه پارس برگزار گردید، از والدین شهدای شهرستان های عسلویه ، کنگان، دیر و جم تجلیل به عمل آمد.