امام جمعه دیّر:

مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر شفاف سازی شود

امام جمعه دیّر خواستار شفاف سازی مسئولان استان درباره مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر شد و گفت: مردم توقع دارند مصوبات این سفر اعلام شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیّر با اشاره به دهه تکریم و غبارروبی مساجد، اظهار داشت: مساجد در صدر اسلام مرکز همه فعالیت ها بوده است و در پیروزی انقلاب تا امروز نقش تعیین کننده ای داشته اند.

امام جمعه دیّر ادامه داد: عمران و آبادانی مساجد از نظر ساختمانی و فیزیکی خیلی خوب است اما مهمتر از آن با توجه به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن عمران معنوی مساجد و برگزاری برنامه های تاثیرگذار برای تقویت دین و اعتقاد نمازگزاران است.

وی خاطرنشان کرد: نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تربیت نیروی جوان انقلابی، موضوعات مرتبط با فرهنگی دینی و مذهبی و هنر و کتاب و سرود و برگزاری مناسبت های دینی و مذهبی و انقلابی تعیین کننده است.

امام جمعه دیّر درباره روز راهیان نور، بیان کرد: از رهگذر این اردوها فرهنگ ایثار و شهادت بین این نسل و نسل های آینده نهادینه می شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، تصریح کرد: تکریم شهدا وظیفه تک تک ما است؛ امنیت و استقلال و سربلندی خود را مدیون ایثارگری ایثارگران هستیم.

حجت الاسلام حسینی درباره مسئله مسمومیت دانش آموزان در برخی مدارس کشور، اظهار کرد: طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب این موضوع یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است و عوامل و مسببین آن باید به اشد مجازات برسند.

وی ابراز کرد: دشمن از این اقدام به دنبال برهم زدن آرامش خانواده ها و ایجاد ناامنی عمومی و رعب و وحشت در جامعه است و هدف اصلی آنها متهم کردن نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن آن است. این مسئله مانند جنگ ترکیبی یک مسمومیت ترکیبی بود و هم از نظر جسمی و هم روحی و امنیتی و شناختی به دانش آموزان و جامعه ضربه وارد شد.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان باعث شد بسیاری از کارهای بزرگی که در این ایام در کشور انجام شده، تحت الشعاع قرار گیرد، عنوان کرد: آبگیری دریاچه ارومیه، افتتاح فاز ۱۴ به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی، افتتاح بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج) به عنوان بزرگترین پروژه نظام سلامت، الحاق ناو اقیانوس پیمای شهید مهدوی و ۹۹ شناور تندرو به ناوگان دریایی سپاه و سفر رییس جمهور به استان بوشهر از جمله این اقدامات است.

حجت الاسلام حسینی خواستار شفاف سازی مسئولان استان درخصوص مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به بوشهر شد و گفت: مردم توقع دارند مصوبات این سفر اعلام شود.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهرستان را به صورت حضوری به وزرای بهداشت و اقتصاد گفته ام، ابراز کرد: نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین برای رفع مشکلات بیمارستان شهرستان دیر به صورت جدی پیگیری کنند.