سرپرست بیمارستان گناوه خبر داد؛

نوجوانان ۱۳ و ۱۷ ساله جمی اولین مجروحان چهارشنبه‌سوری استان بوشهر

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه از اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر خبر داد و گفت: نوجوانان ۱۳ و ۱۷ ساله در این حوادث دچار سوختگی شدند.

عصمت حیدری در گفت‌وگو با خبر نگار مهر اظهار داشت: در این حادثه پسر نوجوان ۱۳ ساله‌ای با انفجار مواد محترقه دست‌ساز دچار مصدومیت شده است.

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه تصریح کرد: مصدوم دچار ۱۵ درصد سوختگی و شکستگی در ناحیه دست چپ شده است.

وی اظهار داشت: مصدوم دیگر نیز نوجوان ۱۷ ساله که دچار سوختگی در قسمت پا در حین ساختن ترقه دست‌سازشده بود از بهبهان برای مداوا به بیمارستان گناوه اعزام و در این بیمارستان بستری و تحت درمان است.

دکتر حیدری اضافه کرد: مصدوم پس از وقوع حادثه از شهرستان جم به بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان گناوه انتقال‌یافته و پس از دریافت درمان‌های اولیه جهت تکمیل روند درمان در بخش حاد سوختگی بستری شده است.

سرپرست بیمارستان سوانح سوختگی گناوه بیان داشت: حادثه تنها برای کسانی که مواد محترقه استفاده می‌کنند اتفاق نمی‌افتد بلکه سازندگان این مواد و حتی عابرین نیز ممکن است در معرض سوانح و حوادث مشابه قرار گیرند.

دکتر حیدری تأکید کرد: در روزهای پایانی سال، والدین محترم ضمن نظارت بیشتر بر رفتار فرزندان خویش، از اقدامات و رفتارهای پرخطر آنان ممانعت به عمل‌آورده و توصیه‌های ایمنی کارشناسان را در این زمینه جدی بگیرند.