با همت شورای راهبردی:

اهدای ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان

با همت شورای راهبردی در راستای کمک به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ، 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان اهدا شد.

به گزارش جنوب استان بوشهر، شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تامین منابع جدید برای کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان، بالغ بر ۷۰۰ نسخه کتاب به ارزش یک میلیارد ریال به اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا کرد.

پشتیبان نژاد رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان در این باره گفت در پی نشست با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه و رایزنی های آقای عبدالحمید شعرانی دبیر محترم شورای راهبردی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی شرکت های پتروشیمی، معادل مبلغ یک میلیارد ریال کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان کنگان اهدا گردید.

کتاب‌های اهدایی، در موضوعات کودک و نوجوان، روانشناسی، علوم کاربردی،تعلیم و تربیت، داستان، کتب مرجع و منابع درخواستی اعضای کتابخانه های عمومی شهرستان هستند.
پشتیبان نژاد ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام شایسته اظهار داشت که اهدای کتاب موجب غنی‌سازی و تقویت منابع کتابخانه های عمومی و به دنبال آن موجب ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم خواهد شد، و راهی بسوی انتشار دانایی و بالا رفتن سرانه مطالعه شهروندان است.

حجت نظری رئیس شورای راهبردی  با اشاره به نقش مهم کتاب در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهایدنه سازی فرهنگ مطالعه سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

گفتنی است شهرستان کنگان دارای پنج باب کتابخانه عمومی می باشد و با ۶۵ هزار نسخه کتاب به مردم این شهرستان خدمات رسانی می کند.