خداحافظی با جم

پیام خداحافظی رزاقی راد از پارس جنوبی

سرمربی سابق پارس جنوبی جم با انتشار پیامی از بازیکنان و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

در شرایطی که پارس جنوبی جم با وجود توقف و شکست در سه بازی اخیر همچنان از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار است اما هیئت امنای باشگاه پارس جنوبی جم روز گذشته قبل از بازی حساس با استقلال خوزستان رای به برکناری ایمان رزاقی‌راد داد و در تصمیمی عجیب در حالی که تصور می شد به جای رزاقی‌راد؛ مربی با تجربه، رزومه و کارنامه‌داری انتخاب و جایگزین شود؛ امیدرضا روانخواه را که از بدو ورودش به عرصه مربیگری موفقیتی بدست نیاورده را به عنوان سرمربی جدید تیمشان انتخاب کردند.

حالا پس از برکناری ایمان رزاقی‌راد از هدایت پارس جنوبی جم وی با انتشار پیامی از بازیکنان و هواداران این تیم خداحافظی کرد.

پیام سرمربی سابق پارس جنوبی جم به شرح زیر است:

خداحافظ جم دوست داشتنی؛

بازی با آرمان‌گهر برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری پارس جم بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از سه سال حضور در جم دارم، کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می گذرم و می‌دانم که کیفیت فنی، اخلاق مداری و رفتار ما در آینده قضاوت خواهد شد.

سعی کردم به همراه کادر فنی‌ام در تمام مدت قراردادمان در شهر جم با انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم، شاید تعریف بعضی ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای رفع سوء تفاهمات وجود ندارد.

وظیفه می‌دانم از مدیرعامل محترم منطقه ویژه، مدیرعامل محترم باشگاه و اعضای محترم هیئت امناء و تمامی ارکان (اعم از سرپرست، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات و رسانه) باشگاه تشکر ویژه نمایم و امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشند، آنها شاهد حرف‌های من هستند و گذر زمان همه چیز را نمایان خواهد کرد.

در آخر از هوادارن راستین و واقعی پارس جم تشکر می‌کنم و مطمئنم بازیکنان، شاگردان و جنگجویان من تمام تلاش خود را برای صعود و شادی شما انجام خواهند داد.

به امید موفقیت پارس جنوبی جم

ایمان رزاقی‌راد