در حاشیه تکریم و معارفه

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

قربانی؛ معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل، سابق و سرپرست جدید شرکت پازارگاد عنوان کرد: شرکت پازارگاد در تحقق و کسب موفقیت های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در عسلویه، غیر قابل انکار و اثربخش است.

مهدی قربانی با اشاره به موفقیتهای شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ تاکید کرد “افزایش ۵ درصدی تولید مهم است، افزایش فروش و ارزآوری در هلدینگ خلیج فارس، مرهون تلاشهای تمامی همکاران این هلدینگ بوده و از بهترین موفقیتهای کسب شده طی یکسال گذشته است”
وی تصریح کرد در راستای اشتغال آفرینی و کمک به خلق ثروت و تکمیل زنجیره تولید، با تدبیر آقای  علی عسکری ؛ مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، به زودی طرح ایجاد پارکهای پتروشیمیایی در نوار ساحلی چابهار تا خرمشهر وارد فاز اجرایی میشود.
معاون حاکمیت، خدمات مشترک و سامانه های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس همچنین از تلاشهای حجت نظری در مدت مسئولیت مدیرعاملی شرکت پازارگاد تقدیر و تشکر کرد.
صنعت پتروشیمی؛ پیشران اقتصاد کشور و عسلویه؛ طلایه دار صنعت پتروشیمی ایران/
برنامه ریزی اصولی شرکت پازارگاد برای اعتلای صنعت پتروشیمی و شکوفایی اقتصادی عسلویه
محمد مجاور شیخان؛ مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در مراسم معارفه خود ضمن قدردانی از اعتماد جناب آقای  علی عسگری؛ مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و با اظهار خرسندی از فرصت خدمتگذاری برای مردم استان بوشهر به عنوان استانی که نام و آوازه اش در مبارزه با استعمار و استکبار؛ زبانزد خاص و عام است، اعلام کرد منطقه ویژه اقتصادی عسلویه، پایتخت انرژی کشور است و شرکت پازارگاد با تمام توان، رسالت و مأموریت پشتیبانی از صنعت پتروشیمی را انجام خواهد داد.
شیخان تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای اعتلای نام ایران اسلامی از افتخارات مدیران محسوب میشود و شرکت پازارگاد نیز با برنامه ریزی اصولی، تمامی مساعی خویش را در مسیر اعتلای صنعت پتروشیمی و شکوفایی اقتصادی صنایع مستقر در این منطقه به کار خواهد گرفت.
نظری، مدیرعامل سابق شرکت پازارگاد نیز در این مراسم با ارائه گزارش به وضعیت کنونی شرکت اشاره و از همراهی همکاران در اجرای برنامه ها قدردانی کرد.
شایان ذکر است در این مراسم اعضای هیأت مدیره و مدیران صنایع پتروشیمی مستقر در عسلویه، مدیران استانی، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، شوراهای اسلامی شهر و روستاهای عسلویه، کنگان، جم و دیر، مدیران صنایع و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی از جمله فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه مستقر در منطقه پارس حضور داشته و طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای  نظری در طی مدت تصدی این مسئولیت، برای شیخان؛ مدیرعامل جدید پازارگاد، آرزوی موفقیت کردند.