طی ۸ روز ۴۰۰۰ نفر از خدمات بیمارستان کنگان استفاده کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: چهار هزار نفر از خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در هشت روز گذشته بهره‌مند شده‌اند.

حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: تلاش‌های بی‌شائبه پرسنل مراکز بهداشتی و درمانی در سراسر استان بوشهر به‌خصوص در این ایام قابل ارج و تقدیر است.

وی تصریح کرد: آمار مراجعین درمانگاه عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ الی ۶ فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار نفر بوده است.

ملکی زاده اضافه کرد: در هشت روز گذشته بیش از چهار هزار نفر از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شده‌اند که شامل ۲ هزار و ۴۵۰ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه عمومی، ۸۵۰ نفر مراجعه‌کننده به اورژانس، ۵۰۰ نفر مراجعه‌کننده به بخش تصویربرداری شامل ام آر آی، سی‌تی‌اسکن و رادیولوژی، ۴۰۰ نفر مراجعه‌کننده به آزمایشگاه، ۱۷۵ نفر مراجعه‌کننده به درمانگاه تخصصی کوثر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید کرد و ضمن اهدای شاخه گل و تبریک سال نو به پرسنل و بیماران بستری در این بیمارستان، در جریان وضعیت ارائه خدمات به بیماران قرار گرفت.

در این بازدید محسن صحرانورد مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست دانشگاه، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و تعدادی از مسئولین واحدهای این مرکز درمانی حضور داشتند.

مدافعان سلامت استان بوشهر ایثارگرانه به مردم خدمت می‌کنند

حجت‌الاسلام محمود محمودی ضمن تقدیر از مدیران حوزه بهداشت درمان استان بوشهر و شهرستان کنگان تصریح کرد: توسعه زیرساختی و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان جنوب استان به معنی ارائه خدمات بهتر به‌تمامی مردم مناطق جنوب استان بوشهر است.

محمودی اضافه کرد: مدافعان سلامت در همه زمان‌ها به‌ویژه در زمان کرونا جان‌فشانی کردند و ایثارگرانه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: توسعه زیرساختی و تجهیزاتی حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان و جنوب استان مدنظر مسئولین حوزه بهداشت و درمان است.

امام‌جمعه کنگان بابیان اینکه نگاه مسئولین در سطح کشوری و استانی در دولت آیت‌الله رئیسی حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود است خاطرنشان کرد: خدمات حوزه بهداشت و درمان در کنگان برای منطقه جنوب استان بوشهر است بنابراین نیاز است در آینده نیز مانند حال حاضر حمایت ویژه شود.