رئیس کمیته فوتبال ساحلی

ملی‌پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فرودگاه این شهر استقبال شدند

ملی پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فرودگاه این شهر از سوی شماری از مسئولان، شهروندان و ورزشکاران مورد استقبال قرار گرفتند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و رئیس هیات فوتبال استان بوشهر شامگاه سه‌شنبه در حاشیه این آیین گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی و دریافت جواز حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی ارمغان‌آور افتخاری ارزشمند برای هم‌وطنان شد.

امیرحسین محتشم افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی با درخششی خیره‌کننده اکنون پس از ۶ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا و پس از چهار سال جواز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال را کسب کرد.

وی ادامه داد: این تیم در مهم‌ترین بازی خود در رقابت‌ها توانست ژاپن به عنوان گربه سیاه تیم‌های ملی را با نتیجه قاطع ۶ بر صفر شکست دهد.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: سرمربی تیم روسیه به عنوان قهرمان جهان در رشته فوتبال ساحلی نیز عملکرد بازیکنان را تمجید و عنوان داشتند تیم ملی در رقابت‌های جهانی روی سکو می‌رود.

محتشم بیان کرد: این موفقیت‌ها حاصل ۲ سال تلاش بی‌وقفه است که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در این مسیر دشواری‌های زیادی را متحمل شدند.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: بوشهر همواره استانی پیشتاز در رشته فوتبال ساحلی بوده است که انتخاب مسلم مسیگر به عنوان بهترین بازیکن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خود گواهی بر این ادعا است.

گفتنی است مسلم مسیگر، علی میرشکاری، محمدجواد خسروی به عنوان بازیکن، محمد میهن دوست به عنوان مربی بدن ساز و عارف توسلی به عنوان مدیر رسانه‌ای و امیرحسین محتشم به عنوان رئیس کمیته فوتبال ساحلی از استان بوشهر تیم ملی را در مسابقات جام ملت‌های فوتبال ساحلی آسیا همراهی کردند.