فرمانده پایگاه بسیج شهیدفخری زاده شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه معارفه شد

عبدالمجیدکمالی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهیدفخری زاده معرفی شد و معارفه و حکم ایشان توسط سرهنگ تاجیک فرمانده سپاه شهرستان عسلویه اعطاء گردید.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، مراسم معارفه فرمانده پایگاه شهید فخری زاده شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه با حضور مهندس یزدانی کاشانی مدیر عامل ،سرهنگ تاجیک فرمانده سپاه شهرستان عسلویه و دیگر مسئولین سپاه و مدیران مخازن سبز برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم جناب آقای عبدالمجیدکمالی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهیدفخری زاده معرفی شد و معارفه و حکم ایشان توسط سرهنگ تاجیک فرمانده سپاه شهرستان عسلویه اعطاء گردید

️ در این مراسم مهندس یزدانی کاشانی ضمن قدردانی از فرمانده سپاه و همکارانش برای همکاری‌های امنیتی جهت پیشبرد اهداف شرکت، عنوان کرد: همکاران من در سالی که گذشت با کار شبانه‌روزی و به صورت جهادی و بسیجی‌وار توانستند ضمن مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمن، پروژه عظیم مخازن ۹ گانه را آماده بهره‌برداری کنند تا به دستان مبارک ریاست جمهوری افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت مخازن سبز با تاکید بر نقش استراتژیک این مخازن در ذخیره‌سازی محصولات پتروشیمی فاز دوم و جهت جلوگیری از توقف تولید این محصولات، اظهاری امیدواری کرد که با آماده شدن ساختمان اداری جدید شرکت، مکانی در خور شأن و نام بسیج به پایگاه بسیج اختصاص داده خواهد شد.

در این مراسم سرهنگ تاجیک فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با تبریک سال نو و بهار طبیعت و گرامیداشت تقارن نوروز و ماه رمضان، عنوان کرد: ۸ فروردین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه است که آن جمله معروفشان را بیان کردند که تلاش‌های شما در این مجموعه‌ها جهاد فی سبیل الله است که انصافا در سال‌های اخیر با جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمن این واقعیت کاملا مشهود است.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه با معرفی آقای عبدالمجید کمالی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شهید فخری‌زاده تاکید کرد: با شناختی که از آقای کمالی به عنوان جوان فعال و بومی داریم انتظار است همانند بخش روابط عمومی، فعالیت‌های متنوعی را در پایگاه بسیج با هماهنگی با فرماندهان حوزه اجرا کنند و یک پایگاه پویا و پای کار را در شرکت مخازن سبز شاهد باشیم.

عبدالمجید کمالی فرمانده پایگاه بسیج شرکت مخازن سبز نیز با بیان اینکه بسیار مفتخر و مسرورم که فرصتی به من داده شده تا در مکتب بسیج خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمانهای جمهوری اسلامی باشم، افزود: امیدوارم بتوانم در راه تحقق فرمایشات و آرزوهای امام راحل قرار گیرم.

کمالی با تشکر از حُسن اعتماد مهندس یزدانی کاشانی و فرمانده سپاه شهرستان که ایشان را شایسته دانستند و برای این پست ارزشمند معرفی کردند، اظهار امیدواری کرد که بتواند پاسخ این اعتماد را به بهترین شکل ممکن بدهد و با اقدامات و فعالیت‌‌هایی که در شرکت مخازن سبز انجام خواهد داد قدم موثری در پیشبرد اهداف بسیج بردارد.