احضار دو مدیر عامل پتروشیمی هنگام و کیمیای پارس خاورمیانه

احضار دو مدیرعامل پتروشیمی هنگام و کیمیای پارس خاورمیانه در خصوص تخلف اداری و جذب توسط دستگاه قضایی شهرستان عسلویه.

در حالی که ائمه جمعه معزز شهرستان های عسلویه ، کنگان ، جم و دیر بارها در تریبون نماز جمعه صدای جوانان جویای کار بوده اند اما باز مدیران عامل برخی از پتروشیمی ها بدون توجه به مصوبه ۵٠ درصد بومی را در ماده ۴٧ قانون برنامه ششم توسعه ، جذب های غیرقانونی داشته اند.

طبق اخبار واصله به این‌ جنوب استان این افراد در پی شکایت بازرسان امور اشتغال منطقه ویژه پارس عسلویه به اتهام تخلفات اداری و عدم ارائه اطلاعات جامع به این سازمان، به مراجع قضایی معرفی شدند.

پیش از این رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور لازم به دادستان شهرستان عسلویه در خصوص اشتغال ۵۰ درصد نیروهای بومی داده بود ، مهدی مهر انگیز از دادستان عسلویه خواست در حوزه پارس جنوبی که از خواسته های به حق مردم این استان است، ورود کند و به

صورت دقیق این مساله را بررسی کرده و با شناسایی مدیرانی که نسبت به  اجرای مصوبه هیئت وزیران اهتمام لازم نداشته‌اند وفق مقررات اقدام کند.


پیرو انتشار خبر احضار دو مدیر عامل پتروشیمی هنگام و کیمیای پارس خاورمیانه به علت جذب های غیر قانونی،روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه اطلاعیه ای در جهت روشنگری افکار عمومی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری پترونیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه ؛ حکم جلبی به این شرکت ابلاغ نشده است، ضمن اینکه مدیرعامل وقت تمام دستور العمل های ابلاغی در خصوص جذب، از سوی اداره کار منطقه ویژه را در تمامی واحد ها لازم الاجرا میدانند در صورتی که از سوی ایشان تا کنون هیچگونه اقدام به جذب در واحد صنعتی مستقر در منطقه صورت نگرفته است و لازم به ذکر است عدم رعایت برخی قوانین در دوره مدیریت مدیران عامل سابق در سال های قبل بوده و مدیرعامل وقت در حال پیگیری و رفع مشکلات گذشته هستند و طی جلسات برگزار شده با منطقه ویژه،در مسیر حل شدن و اخذ مجوزات لازم می باشند.