با سخنرانی موسی احمدی

آیین گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی در شهر سیراف

آیین گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در شهر سیراف برگزار شد

در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی توسط روشن بخشدار سیراف، اجرای گروه سرود همیاران ستاد نمازجمعه سیراف و مداحی حماسی توسط احمد بهمنی برگزار گردید.

موسی احمدی نماینده مردم در مجلس: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) و استقامت و مجاهدت ‌های حواریون امام و همراهی بزرگوارانه اقشار مختلف مردمِ شریفِ ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و پس از ۲۵۰۰ سال به حاکمیت سلطنتی ، طاغوتی و استبدادی در ایران برای همیشه پایان داد.
این ایام یک بار دیگر به گذشته ها مرور کنیم و ببینیم کجا بودیم و اکنون به کجا رسیدیم؟ در رفراندم ۱۲فروردین ۵۸ ، حتی یک رای باطله نداشتیم یا کمتر داشتیم و بعد از آن نیز نمایندگان مجلس با آراء اکثریت به مجلس راه می یافتند ؛ اما امروز مردم چندان تمایلی به تعیین سرنوشت خود نشان نمی دهد و مسئولان انتخابی با کمترین در صد برگزیده می شوند و گاهی آراء باطله از آراء کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر می شود . چرا چنین شده ، چون از مردم سالاری دینی ، تعیین سرنوشت و جمهوریت نظام ، فقط پوسته ، اسکلت ، شعار و حرف خشک و خالی باقی مانده است.

روشن بخشدار سیراف با یادآوری سخنان رئیسی ظهار داشت: اینکه به فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب حضرت امام (ره)، اصرار بر برگزاری همه پرسی برای تعیین نوع حکومت دارند و ملت با صندوق رأی، برای خویش «جمهوری اسلامی» را رقم می‌زنند، نشان از جایگاه رفیع رأی ملت و اشاره به شیوه جدیدی از مردم سالاری است که به تعبیر مقام معظم رهبری، مردم سالاری دینی، لقب گرفت.

این مراسم از ساعت ۱۷ در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام و با نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری و شام پایان پذیرفت.