فرماندار جم

شبکه آب شهرستان دچار فرسودگی جدی است

احمدپور، فرماندار جم: شبکه آب شهرستان دچار فرسودگی جدی است؛نیاز است جهت اصلاح و نوسازی شبکه اداره کل آب و فاضلاب استان برنامه ریزی جدی داشته باشد.

نشست مشترکی بین نشست مشترکی بین فرماندار جم، مدیرکل آب و فاضلاب استان بوشهر و سرمایه گذار آب شرین کن سیراف جم برگزار شد.
در این نشست وضعیت خط انتقال آب سیراف جم پس از بهره برداری و شبکه شهری جم مورد بررسی قرار گرفت.

سید محمد احمدپور فرماندار جم در این نشست ضمن اشاره به اینکه برخی از نقاط شبکه آب شهرستان دچار فرسودگی جدی است گفت: نیاز است جهت اصلاح و نوسازی شبکه اداره کل آب و فاضلاب استان برنامه ریزی جدی داشته باشد و همه  دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند، تا بتوانیم هرچه سریعتر شبکه را به خط انتقال متصل کنیم.

احمدپور خاطر نشان کرد در حال حاضر برخی از محلات شهر جم به خط انتقال متصل هستند و ما نیز در تلاشیم همزمان با نوسازی شبکه محلات باقی مانده را نیز به خط انتقال متصل کنیم.

احمدپور افزود: پس از بهره برداری از خط انتقال سیراف به جم با آب خط کوثر، انتظار می رود تا نیمه اول اردیبهشت امسال آب شیرین کن نیز وارد مدار شود.

فرماندار جم در بخشی پایانی صحبت های خود در این نشست گفت: برخی از روستا های شهرستان در سال های گذشته شرایط آبی مساعدی نداشته اند که امیدوار هستیم با تثبیت آب خط انتقال بتوان در وضعیت آب روستا ها نیز تغیرات اساسی انجام داد که از آب پایدار برخوردار باشند.